آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم و قابلیت‌های آن

دستگاه لیزر تیتانیوم
148

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم و قابلیت‌های آن

زمان مطالعه: 6 دقیقه

لیزر موهای زائد یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌ها برای خلاصی از شر موهای زائد بدن است. یکی از موارد تاثیرگذار در کیفت لیزر، دستگاه لیزر است. دستگاه‌ها در برندها و مدل‌های مختلفی در کلینیک‌های پوست و مو و زیبایی وجود دارند که برای رفع موهای زائد و اهداف زیبایی و درمانی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر، دستگاه لیزر تیتانیوم است. اما این دستگاه چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه کار می‌کند؟ چه فرقی با دستگاه‌های دیگر دارد؟ چند جلسه برای درمان نیاز است؟ برای چه پوست‌هایی مناسب است؟ نتیجه‌دهی آن چگونه است؟

در این نوشته از کلینیک جردن دستگاه تیتانیوم را به شما معرفی کرده و به سوالات مطرح شده درباره این دستگاه و کارکرد آن پاسخ می‌دهیم. تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه Soprano Titanium جزو نسل جدید دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. این دستگاه بسیار موثر است و راه حلی دائمی، ساده و آسان برای کاهش مو. سوپرانو تیتانیوم از فناوری جدید و پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که به عنوان یکی از راحت‌ترین گزینه‌های لیزر موهای زائد توصیف شده است.

فناوری پیشرفته به دستگاه سوپرانو تیتانیوم اجازه می‌دهد تا در هر شات محدوده بزرگی از بدن را نشانه بگیرد. همچنین سیستم خنک کننده پیشرفته از طریق فناوری ICE PLUS لیزری بدون درد و ناراحتی را برای متقاضی مهیا می‌کند. این به معنای کار سریع‌تر لیزر، نتایج فوق‌العاده و رضایت کامل فرد در هر جلسه است.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

در این قسمت مهم‌ترین مزایای این دستگاه را به شما معرفی می‌کنیم:

معتبر و قابل اعتماد است

بر اساس بیش از 20 سال تجربه، Soprano Titanium یک راه حل قوی و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که به خواسته‌های بی پایان مشتریان به خوبی پاسخ می‌دهد و رضایت آنان را جلب می‌کند.

محدوده شات وسیع دارد

سوپرانو تیتانیوم دارای TRIO 4cm2 است، یک اپلیکاتور جدید منحصر به فرد و کارآمد با اندازه نقطه شات بزرگ می باشد که قادر به کار بر روی مناطق بزرگ بدن است. این اپلیکاتور پیشرفته، درمان‌ها را بسیار سریع‌تر و تقریباً بدون درد انجام می‌دهد، و بنابراین به طور قابل توجهی زمان درمان را کاهش می‌دهد و تجربه راحت‌تری را برای مشتریان تضمین می‌کند.

برای انواع پوست و مو مناسب است

سه طول موج همزمان، خنک ‌کننده قوی اپیدرمی و فناوری SHR، درمان‌های راحت، مؤثر و ایمن را برای رفع موهای زائد برای همه رنگ‌های پوست – از جمله پوست برنزه – و همه انواع مو در تمام طول سال ممکن می‌سازد.

مجهز به “کلینیک هوشمند” است

این دستگاه با استفاده از “کلینیک هوشمند” بسیار پیشرفته Soprano – یک ابزار توسعه تجارت دیجیتال دارد که از رایانه شخصی یا هر دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی است – کلینیک‌ها از دسترسی مداوم به داده‌های زنده لذت می‌برند، بنابراین می‌توانند عملکرد سیستم، کارایی درمان، ROI و موارد دیگر را تجزیه و تحلیل کنند.

مجهز به سیستم خنک کننده است

این دستگاه خنک کننده‌ای دارد که در تماس مداوم با پوست است. ICE Plus یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک می‌کند و دمای کنترل شده را در کل درمان تسهیل می‌کند. بیماران اکنون می‌توانند از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسه لذت ببرند.

مجهز به دو اتصال دهنده است

این ویژگی باعث انعطاف پذیری بیشتر دستگاه است. دستگاه لیزر تیتانیوم اولین نسخه از سیستم‌های حذف موهای زائد سوپرانو است که شامل دو اتصال دهنده است که دو اپلیکاتور مختلف را قادر می‌سازد همیشه به پلت فرم متصل شوند.(1)

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم
مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم چطور کار می‌کند؟

روش لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم متفاوت با سایر روش‌های لیزر موهای زائد است. سوپرانو تیتانیوم با استفاده از فناوری انحصاری سه بعدی خود، سه طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می‌کند و به طور همزمان اعماق بافت‌ها و ساختارهای آناتومیکی را در فولیکول مو هدف قرار می‌دهد.

  • الکساندرایت 755 نانومتر – این طول موج برای هدف قرار دادن طیف وسیعی از رنگ‌ها و انواع مو، از جمله موهای نازک و موهایی که رنگ روشن دارند، استفاده می‌شود و حتی می‌تواند موهای جاسازی شده را نیز برطرف کند.
  • SPEED 810nm  – این طول موج برای پوست‌های تیره‌تر استفاده می‌شود و فولیکول‌های عمیق مو را هدف قرار می‌دهد. عمق نفوذ بافت متوسطی برای درمان نواحی مانند بازوها، پاها، گونه‌ها و چانه دارد.
  • YAG 1064 – YAG 1064  نافذترین طول موج است و برای درمان موهای زیرپوستی، مانند موهایی که می‌توانند در زیر بغل و ناحیه تناسلی ایجاد شوند، ایده‌آل است و عمیق‌ترین قسمت‌های فولیکول را برای موثرترین درمان لیزر موهای زائد هدف قرار می‌دهد.

سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول‌موج‌های مختلف، همراه با پوشش درمانی طولانی‌تر، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن‌ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای زائد امروزی است.

دستگاه لیزر تی تانیوم
دستگاه لیزر تی تانیوم

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با دستگاه‌های دیگر چیست؟

دستگاه تیتانیوم جدیدترین فناوری لیزر موهای زائد است زیرا سه طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می‌کند. این بدان معنی است که لیزر به موها در سه عمق مختلف فولیکول به طور همزمان آسیب می رساند.

Soprano Titanium همچنین دارای یک هندپیس باورنکردنی Quattro است. این بزرگ‌ترین سر اپلیکاتور نسبت به دستگاه‌های دیگر است، به این معنی که طول زمان درمان بیمار تا 40٪ کاهش می‌یابد. همچنین به دلیل سیستم انقلابی ICE PLUS، که پوست را خنک می‌کند، در حالی که دستگاه فولیکول‌ها را مختل می‌کند، درمان نیز تقریباً بدون درد است.

این دستگاه بر خلاف بسیاری از گزینه‌های لیزر موهای زائد دیگر، می‌تواند در تمام طول سال برای انواع پوست از نوع 1 تا 6 مورد استفاده قرار گیرد و حتی می‌توان به طور ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برنزه استفاده کرد.

لیزر موهای زائد با لیزر تیتانیوم
لیزر موهای زائد با لیزر تیتانیوم

چند جلسه درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم لازم است؟

معمولاً توصیه می‌شود که 6 تا 8 جلسه درمانی برای کاهش دائمی رشد مو مورد نیاز است. به این دلیل که در هر زمان برخی از فولیکول‌های ناحیه درمان در مرحله رشد قرار نخواهند داشت. بنابراین جلسات درمانی در طول چند ماه پخش می‌شوند تا مطمئن شویم موهایی که در یک جلسه درمان نشده‌اند در جلسه بعدی تحت درمان قرار می‌گیرند.

موهای صورت معمولاً سرسخت‌تر هستند و ممکن است در موارد بسیار مقاوم به ده تا دوازده جلسه درمانی یا گاهی اوقات بیشتر نیاز داشته باشند. فاصله بین جلسات معمولاً 4-6 هفته برای نواحی صورت و 6-8 هفته برای نواحی بدن است. تعداد جلسات حذف موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه مو کجاست، چقدر ضخیم است و همچنین نوع پوست و رنگ موی خاص شما چیست.

برای دریافت بهترین نتیجه توصیه می‌کنیم دوره کامل جلسات درمانی را تکمیل کنید. پزشکان و متخصصان می‌توانند به تمام سوالات شما پاسخ دهند و پشتیبانی ارائه دهند.(2)

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

در این نوشته از کلینیک زیبایی جردن به معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم و ویژگی‌های آن پرداختیم. انجام لیزر با یک دستگاه پیشرفته و قابل اعتماد می‌تواند رفع موهای زائد شما را تضمین کند. بنابراین پیش از انجام لیزر حتما تحقیق کرده و به کلینیکی مراجعه کنی که مجهز به دستگاه‌های مدرن و باکیفیت است.

سوالات متداول دستگاه لیزر تیتانیوم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موهای زائد

مقالات مرتبط