الیت پلاس؛ بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024

دستگاه لیزر الیت پلاس
49

الیت پلاس؛ بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024

زمان مطالعه: 5 دقیقه

این روزها لیزر یک روش بسیار رایج و محبوب بین همه افراد است. روشی که می‌تواند با اهداف مختلفی مثل رفع موهای زائد و یا درمان‌های مختلف پوست انجام گیرد. دستگاه‌های لیزر با برندهای مختلفی مانند دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور در کلینیک‌ها موجودند که هر یک کارایی و کیفیت خود را دارند.

اما بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در سال 2024 کدام است؟ این سوالی است که خیلی از افرادی که قصد دارند یک دوره اثربخش لیزر را تجربه کنند، می‌پرسند. در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک جردن قصد داریم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتو متمرکز نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند. در طی لیزر موهای زائد، دستگاه نوری از خود ساطع می‌کند که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود که به کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست (فولیکول‌های مو) که مو تولید می‌کنند آسیب می‌رساند. این آسیب، رشد مو در آینده را مهار یا به تاخیر می‌اندازد.

اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثر رشد مو را برای دوره‌های طولانی به تاخیر می‌اندازد، اما معمولا منجر به حذف دائمی موهای زائد نمی‌شود. چندین درمان لیزر موهای زائد برای حذف اولیه موهای زائد مورد نیاز است و همچنین ممکن است به درمان‌های دیگر نیز نیاز باشد. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بسیار موثر است، اما می‌توان آن را با موفقیت برای انواع پوست استفاده کرد.

لیزر الیت پلاس Elite Plus

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور، یک دستگاه لیزر برند آمریکایی Cynosure است که پیشرو در لیزرهای زیبایی پزشکی است. Elite Plus دارای مزیت ظرفیت طول موج دوگانه در یک سیستم واحد، Alexandrite 755  نانومتر و Nd-YAG 1064 نانومتر است. این طول موج‌ها، همراه با سرعت و قدرت افزایش یافته و اندازه نقطه بزرگ‌تر، برای درمان‌های زیبایی مناسب برای انواع پوست ایده آل هستند.

دستگاه لیزر الیت پلاس بر خلاف لیزرهای دایود، درمان با کیفیت بالا و نتایج سریع را ارائه می‌دهد. این لیزر طیف وسیعی از درمان‌های قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای رفع موهای زائد، درمان‌های عروقی، رنگدانه‌های اپیدرمی و کاهش چین و چروک ارائه می‌دهد.

این ترکیب انعطاف پذیر و همه کاره این امکان را فراهم کرده است که بدون دستگاه‌های متعدد، درمان‌هایی برای افراد با هر نوع پوست و رنگ پوست انجام شود. طول موج الکساندرایت برای اکثر انواع پوست و مو مناسب است، در حالی که طول موج Nd:YAG می تواند پوست های تیره‌تر را به طور ایمن و موثر هدف قرار دهد.

دستگاه‌های Elite Plus آرامش خاطر یک دستگاه عالی را برای شما فراهم می‌کنند و نتایجی چشمگیر به ارمغان می‌آورند. بنابراین گذراندن جلسات متعدد لیزر و صرف هزینه می‌تواند برای شما نتیجه موفقیت آمیزی به ارمغان بیاورد.(1)

دستگاه لیزر موهای زائد الیت پلاس
دستگاه لیزر موهای زائد الیت پلاس

مزایای لیزر الیت پلاس چیست؟

مهم‌ترین مزایای لیزر الیت پلاس شامل این موارد هستند:

درمان‌های متعدد برای انواع پوست

فناوری Nd:YAG با طول موج‌های 755 نانومتر و 1064 نانومتر به سرعت و به طور موثر انواع پوست را درمان می‌کند و در عین حال سال‌ها عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد که برند Cynosure به آن معروف است.

درمان موثر برای انواع پوست

با الیت پلاس امکان درمان‌های مختلف برای انواع مشکلات پوستی را دارید. اندازه‌های مختلف لکه‌ها و مدت زمان نبض، Elite+  را به انتخاب طبیعی برای سازگاری با طیف وسیعی از شرایط خاص مراقبت از پوست تبدیل می‌کند.

از بین بردن موهای زائد با درصد بالا

دستگاه سایناشور الیت پلاس، درصد بالایی از موهای زائد را از بین می‌برد و همچنین ماندگاری نتایج بالایی دارد.

بدون سوختگی و احساس درد

فناوری نوین استفاده شده در این دستگاه، سوختگی ایجاد نمی‌کند و شما طی درمان کمترین احساس درد را خواهید داشت. اگر پیش از این برای لیزر موهای زائد از دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کردید، با یکبار امتحان این دستگاه متوجه تفاوت خواهید شد.

ارائه نتایج استثنایی در تمام انواع پوست

این لیزر به راحتی می‌تواند بین طول موج‌ها برای درمان‌های مختلف در یک جلسه جابجا شود. همچنین خنک کننده هوا در طول درمان باعث افزایش راحتی و رضایت بیمار می‌شود. مدت زمان پالس طولانی‌تر تا 300 میلی‌ثانیه دقیقاً با انرژی تحویل داده شده در هماهنگی با زمان آرامش حرارتی مطابقت دارد.(2)

لیزر موهای زائد با الیت پلاس چطور انجام می‌شود؟

لیزر موهای زائد معمولاً به دو تا شش جلسه درمانی نیاز دارد. فاصله بین درمان‌ها بسته به ناحیه درمان متفاوت است. در مناطقی که مو به سرعت رشد ‌می‌کند، مانند لب بالا، درمان ممکن است در چهار تا هشت هفته تکرار شود. در مناطقی با رشد کند مو، مانند پشت، درمان ممکن است هر دوازده تا شانزده هفته انجام شود.

برای هر درمان، از عینک مخصوص برای محافظت از چشمان خود در برابر پرتو لیزر استفاده خواهید کرد. در صورت لزوم ممکن است یک دستیار دوباره سایت را اصلاح کند. پزشک ممکن است برای کاهش هر گونه ناراحتی در طول درمان، از یک بی حس کننده موضعی روی پوست شما استفاده کند.

پزشک یک دستگاه لیزر دستی را روی پوست شما فشار می‌دهد. بسته به نوع لیزر، ممکن است از یک دستگاه خنک کننده در نوک دستگاه یا یک ژل خنک برای محافظت از پوست و کاهش خطر عوارض جانبی استفاده شود.

هنگامی که پزشک لیزر را فعال می‌کند، پرتو لیزر از طریق پوست شما به فولیکول‌های مو منتقل می‌شود. گرمای شدید پرتو لیزر به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند و در نتیجه از رشد مو جلوگیری می‌کند. ممکن است احساس ناراحتی کنید، مانند سوزن سوزن شدن، و احتمالاً از دستگاه خنک کننده یا ژل احساس سرما خواهید کرد.

لیزر موهای زائد با سایناشور الیت پلاس
لیزر موهای زائد با سایناشور الیت پلاس

درمان یک ناحیه کوچک، مانند لب بالایی، ممکن است تنها چند دقیقه طول بکشد. درمان یک ناحیه بزرگ‌تر، مانند پشت، ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد.

ممکن است در چند ساعت اول پس از لیزر موهای زائد متوجه قرمزی و تورم شوید. برای کاهش هر گونه ناراحتی، یخ را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید. اگر بلافاصله پس از لیزر موهای زائد دچار واکنش پوستی شدید، ممکن است پزشک از کرم استروئیدی روی ناحیه آسیب دیده استفاده کند.

پس از لیزر موهای زائد و بین درمان‌های برنامه ریزی شده، از نور خورشید دوری کنید و به مدت شش هفته یا طبق دستور پزشک از تخت برنزه استفاده نکنید. روزانه از ضد آفتاب با طیف وسیع SPF30 استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک فوق تخصصی جردن درباره لیزر موهای زائد صحبت کردیم و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024 یعنی الیت پلاس سایناشور را به شما معرفی نمودیم.

مرکز زیبایی معتبر جردن مجهز به دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور است و می‌تواند انواع درمان‌های لیزر را برای شما عزیزان با بهترین کیفیت و مطلوب‌ترین نتیجه انجام دهد. این کلینیک از مدرن‌ترین تجهیزات روز آمریکایی و اروپایی و کادر متخصص پزشکان بهره می‌برد. جهت دریافت تعرفه و نحوه نوبت دهی با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول دستگاه لیزر الیت پلاس

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موهای زائد

مقالات مرتبط