پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده

پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده

پزشکی عمومی | بورد تخصصی پوست و مو | بورد جراحی پوست و پیوند مو | فلوشیپ جراحی پلاستیک پوست

متخصص در:

پزشکی عمومی | بورد تخصصی پوست و مو | بورد جراحی پوست و پیوند مو | فلوشیپ جراحی پلاستیک پوست

بیوگرافی:

متخصص پوست و مو، رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی، دبیر انجمن متخصصین پوست ایران، ریاست و مسئول فنی کلینیک.

پروفسور محمدعلی نیلفروش زادهپروفسور محمدعلی نیلفروش زاده

شبکه های اجتماعی:

بیوگرافی پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده

پروفسور محمد علی نیلفروش زاده تحصیلات خود را در مقطع پزشکی عمومی در سال ۱۳۶۹ (۱۹۹۰ میلادی) به اتمام رساند و در سال ۱۳۷۳ (۱۹۹۴ میلادی) بورد تخصصی پوست و مو را اخذ نمود. سپس موفق به اخذ بورد جراحی پوست و پیوند مو از کانادا شد. در سال ۱۳۷۹ (۲۰۰۰ میلادی) در انگلستان، فلوشیپ جراحی پلاستیک پوست، لیزر و پیوند مو را دریافت نمود. پروفسور نیلفروش زاده تجربیات خود را در تورنتو کانادا در سال ۱۳۸۰ (۲۰۰۱ میلادی) و در لندن در سال ۱۳۸۱ (۲۰۰۲ میلادی) ارتقاء داد.

دکتر نیلفروش زاده رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دبیر انجمن متخصصین پوست ایران، رئیس مرکز طب بازساختی ایران، و رئیس مرکز تحقیقات لیشمانیوز و بیماری های پوستی می باشد و ایشان عضو انجمن جهانی پیوند مو نیز هستند.

پروفسور محمد علی نیل فروش زاده جراحی کاشت و پیوند مو را از سال 1374 آغاز کرد و رفته رفته روش مینی میکروگرافت در پیوند مو را در دست گرفت. در سال‌های اخیر نیز دکتر نیلفروش زاده فقط از روش fit و fut در جلسات بزرگ جراحی مو استفاده کرده‌اند. اکنون نیز از روش نیل متد که برای کاشت مو استفاده می‌کنند که یک روش نوین پیشرفته است و یا خط رویش طبیعی دوره نقاهت کوتاهی دارد.

پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده یکی از چهره‌های جهانی در زمینه جراحی‌های پوستی، لیزر و پیوند مو می‌باشد. ایشان بیش از 250 مقاله بین المللی ISI و Pub Med به نام خود ثبت کرده‌اند و اکنون نیز در زمینه سلول درمانی و سلول‌بنیادی در جایگاه ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت دارند.

پروفسور نیلفروشزاده اولین فردی هستند که در جهان درباره ساب سیژن با کانول مقالاتی با بالاترین حجم نمونه ارائه نموده‌اند که این مقالات در معتبرترین مجلات دنیا با ارجاع برترین متخصصان پوست و مو جهان منتشر شده است.
بر اساس اعلام دانشگاه استنفورد آمریکا، نام دکتر نیلفروش زاده در بین دو درصد دانشمندان برگزیده جهان قرار دارد.

دکتر نیلفروش زاده

پروفسور نیلفروش زاده نفر اول اندولیفت دنیا

تیم پژوهشی کلینیک نیلفروش زاده و مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی به سرپرستی پروفسور نیلفروش زاده در مطالعات و تجربیات خود به نوآوری‌های درمانی کار با اندولیفت در اندیکاسیون‌هایی متفاوت با اندیکاسیون‌های معرفی شده توسط کمپانی سازنده دستگاه دست یافت. که نتایج این مطالعات به صورت مقاله در مجلات علمی ISI& Pubmed منتشر شده است، از جمله این متد هفت مقاله با عناوین مختلف و مورد استناد سایر متخصصین در دنیا در زمینه درمان‌های جوانسازی غیرجراحی می باشد. تلاش‌های این تیم تحقیقاتی سبب شده که در گایدلاین طراحی شده شرکت سازنده دستگاه اندولیفت، ستینگ دستگاه با استناد به این مقالات و به سبب افزایش اثرگذاری، آپدیت شده و موردبازنگری قرار بگیرد. توانمندی و مهارت‌های دکتر نیلفروش زاده به عنوان مبدع روش‌های فوق موجب شده تا بیشترین تعداد مقاله و را با تعداد بیش از سه هزار بیمار راضی در درمان با اندولیفت را در سوابق خود داشته باشند و به عنوان یکی از مدرسین برجسته در دنیا و 4 کشور حوزه خلیج فارس تبدیل گردند.

تخصص های دکتر نیلفروش زاده

دکتر نیلفروش زاده در موارد زیر متخصص و گواهی‌های معتبر داخلی و بین المللی دارند.
پزشکی عمومی
بورد تخصصی پوست و مو
بورد جراحی پوست و پیوند مو
فلوشیپ جراحی پلاستیک پوست
کلینیک جردن

کلینیک نیلفروش زاده

کلینیک جردن که به نام کلینیک دکتر نیلفروش زاده شناخته شده است یکی از برترین کلینیک‌های زیبایی و تخصصی پوست و مو در تهران است. کلینیک نیلفروش زاده در جردن با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و برترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های پوست و مو و جوانسازی پوست مفتخر به ارائه برترین خدمات است. کلینیک جردن یکی از اولین مراکز پیوند مو در ایران است که بیشترین تعداد کاشت مو در ایران نیز در کلینیک دکتر نیلفروش زاده انجام شده است. بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور کشور کاشت مو و خدمات زیبایی خود را در کلینیک دکتر نیلفروش زاده انجام داده‌اند.
روز های کاری

ساعات کاری

ساعات کاری کلینیک جردن با مدیریت پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده به شرح زیر است:

شنبه:

19:00 - 08:30

یک شنبه:

19:00 - 08:30

دو شنبه:

19:00 - 08:30

سه شنبه:

19:00 - 08:30

چهار شنبه:

19:00 - 08:30

پنج شنبه:

14:00 - 08:30
مشاوره

رزرو وقت مشاوره

قبل
بعد
بکشید