معرفی بهترین مرکز لیزر تهران؛ لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
731

معرفی بهترین مرکز لیزر تهران؛ لیزر موهای زائد

زمان مطالعه: 6 دقیقه

اگر بگوییم لیزر رایج‌ترین روش زیبایی درمانی این روزهاست خیلی بیراه نگفته‌ایم. این روش امکانی ارائه داده که متقاضیان بتوانند به سریع‌ترین و آسان‌ترین و موثرترین راه ممکن، به اهداف خود برسند. این اهداف می‌توانند شامل از بین بردن موهای زائد یا رفع مشکلات پوستی و بیماری‌های دیگر باشند. اما لازم به ذکر است که کلینیک معتبر، پزشک و تکنیسین متخصص و قابل اعتماد، و دستگاه لیزر مدرن و با کیفیت، از مواردی هستند که در کیفیت درمان ارائه شده نقش اساسی دارند و برای اینکار شاید به دنبال بهترین مرکز لیزر تهران بگردید.

اما بهترین مرکز لیزر تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟ این مرکز از چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد استفاده می‌کند؟ لیزر کردن چگونه انجام می‌شود و مزایای لیزر در این مرکز چیست؟ برای یافتن پاسخ با ما در این نوشته از کلینیک جردن همراه باشید. 

بهترین مرکز لیزر تهران کجاست؟

مراجعه به یک مرکز معتبر با پزشکان و تکنیسین‌های متخصص و قابل اعتماد از اهمیت زیادی برای انجام لیزر و دریافت انواع خدمات زیبایی و پوست و مو برخوردار است. این خدمات در صورت غیر متخصص بودن فرد و غیربهداشتی بودن محیط می‌توانند با عوارض جدی و گاه جبران ناپذیری همراه باشند. بنابراین فراموش نکنید که پیش از اقدام برای لیزر یا انجام هر روش زیبایی و درمانی، حتما درباره کلینیک و پزشک تحقیق کنید.

کلینیک فوق تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر جردن با مدیریت پروفسور نیلفروش زاده یکی از مراکز قانونی و معتبر در خیابان جردن تهران است. این کلینیک یکی از بهترین مراکز لیزر تهران به شمار می‌رود. کلینیک جردن با بهره‌گیری از بروزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های اروپایی و آمریکایی و در اختیار داشتن تیمی از پزشکان و تکنیسین‌های متخصص و با تجربه، همواره به ارائه خدمات زیبایی و درمانی با بهترین کیفیت اندیشیده است.

تیم پزشکان کلینیک جردن همگی دارای تخصص در زمینه پوست و مو، تشخیص و درمان مشکلات این حوزه، جوانسازی و زیبایی هستند. با توجه به اینکه این پزشکان همواره در صدر تحولات پوستی جهان قرار داشته‌اند، مراجعین با اطمینان خاطر بیشتری به این مرکز مراجعه می‌کنند.

کلینیک جردن یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران، با محیطی پزشکی و بهداشتی، تجهیزات مدرن و با کیفیت، و تیم پزشکان متخصص است. مکانی که می‌توانید با اطمینان به آن مراجعه کرده و از مطلوب‌ترین خدمات پوست و مو، زیبایی، و لیزر بهره مند شوید.

کلینیک جردن، بهترین مرکز لیزر تهران
کلینیک جردن، بهترین مرکز لیزر تهران

دستگاه الیت پلاس در بهترین مرکز لیزر تهران

دستگاه الیت پلاس یکی از جدیدترین دستگاه‌های لیزر جهان است که متعلق به یک برند آمریکایی است و در تکنولوژی لیزر پیشرو است. دستگاه Elite Plus دارای مزیت ظرفیت طول موج دوگانه در یک سیستم واحد، Alexandrite 755  نانومتر و Nd-YAG 1064 نانومتر است. این طول موج‌ها، همراه با سرعت و قدرت افزایش یافته و محدود شات بزرگ‌تری دارند، بنابراین برای درمان‌های زیبایی مناسب برای انواع پوست ایده آل هستند.

از این دستگاه پیشرفته می‌توان علاوه بر لیزر موهای زائد برای اهداف دیگری نظیر درمان‌های عروقی، رنگدانه‌ها، کاهش چین و چروک و غیره استفاده کرد. سیستم پیشرفته دستگاه الیت+ این امکان را ایجاد کرده که بتوان از آن برای انواع پوست و مو استفاده کرد. در حالی که در مورد خیلی از برندهای دستگاه لیزر این امکان وجود ندارد.

با انجام جلسات لیزر با دستگاه الیت پلاس در کلینیک فوق تخصصی جردن، بهترین کلینیک لیزر در تهران می‌توانید از دریافت نتایج مطلوب و درخشان اطمینان داشته باشید.

مزایای دستگاه لیزر الیت پلاس

در این قسمت به مهم‌ترین فواید دستگاه الیت پلاس اشاره می‌کنیم:

سرعت و تاثیرگذاری بالا

این دستگاه با طول موج‌های 755 نانومتر و 1064 نانومتر با سرعت بالا و میزان تاثیرگذاری زیاد روی انواع پوست کار می‌کند. این برند آمریکایی معتبر به ارائه خدمات باکیفیت معروف است.

مناسب برای انواع پوست

الیت پلاس قابلیت استفاده برای انواع پوست و همچنین درمان انواع مشکلات پوستی را دارد. تنظیمات این دستگاه اجازه می‌دهد که در اهداف مختلفی از ان استفاده شود و موثر عمل کند.

نتایج مطلوب

نتایج به دست آمده از لیزردرمانی با دستگاه الیت پلاس بسیار مطلوب و ایده آل است. چه برای از بین بردن موهای زائد استفاده شده باشد یا درمان مشکلات پوستی و موارد دیگر.

مجهز به سیستم خنک کننده

همه می‌دانیم که لیزر بدن یا صورت گاهی با احساس سوزن سوزن شدن یا ناراحتی خفیفی همراه است. کسانی که پوست حساس دارند این حالت را بیشتر حس می‌کنند. اما خوشبختانه دستگاه لیزر الیت پلاس به سیستم خنک کننده‌ای مجهز است که آرامش و راحتی فرد را در طول درمان فراهم کرده و احساس ناراحتی را تا حد خیلی زیادی کاهش می‌‌دهد.

با انجام لیزر درمانی در بهترین مرکز لیزر تهران (کلینیک فوق تخصصی جردن) می‌توانید از مزایای این دستگاه فوق العاده بهره‌مند شوید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر تهران

مهم‌ترین مزایای لیزر در یک کلینیک خوب لیزر شامل موارد زیر است:

تکنولوژی ایمن و موثر

لیزر جدیدترین و ایمن‌ترین تکنولوژی است که برای رفع موهای زائد با بهترین نتایج ارائه شده است. تکنیسین‌های لیزرکلینیک زیبایی جردن در اجرای فناوری لیزر موهای زائد آموزش دیده و متخصص و با تجربه هستند.

نتیجه طولانی مدت

بر خلاف سایر روش‌های رفع موهای زائد که اغلب موقتی هستند و انجام آنها سخت است، لیزر روشی با نتیجه طولانی مدت است. در واقع بعد از تعدادی جلسه لیزر، موها بسیار کم و نازک می‌شوند و از رشد آنها جلوگیری می‌شود.

کاهش موهای زائد

لیزر موهای زائد با هدایت نور متمرکز برای هدف قرار دادن فولیکول مو در ریشه کار می‌کند. لیزر توانایی رشد مو را بدون ایجاد اختلال یا آسیب به سطح پوست مهار می‌کند، بنابراین حتی حساس ترین پوست ها نیز قابل درمان با لیزر هستند. موهای زائد پس از مدتی کاهش یافتهو از بین می‌روند.

راحت و مقرون به صرفه

روش لیزر بسیار آسان و بی دردسر است و با توجه به نتیجه درخشانی که به دست می‌دهد بسیار مقرون به صرفه است. با انجام لیزر و هزینه کردن برای یک دوره جلسات درمانی، می‌تواند برای مدت طولانی از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

لیزر در کلینیک جردن چطور انجام می‌شود؟

متخصصین مجرب ما در کلینیک جردن قبل از شروع جلسات لیزر یک برنامه درمانی شخصی ارائه می‌دهند. آنها نوع پوست و موی شما را در نظر خواهند گرفت. لیزرهای ما از محدوده شات بزرگی برخوردار هستند که به چندین فولیکول مو اجازه می‌دهد به طور همزمان هدف قرار گیرند.

با دستگاه لیزر الیت انواع مو و رنگ پوست می‌توانند برای درمان اقدام کنند و نتایج موثر را ببینند. با هر جلسه لیزر میزان موها کاهش می‌یابد. ما یک دوره اولیه 8-12 جلسه درمانی را با فاصله 4-6 هفته (بسته به ناحیه و رنگ پوست) توصیه می‌کنیم.

لیزر موهای زائد در کلینیک جردن
لیزر موهای زائد در کلینیک جردن

آمادگی قبل از لیزر موهای زائد

مهم‌ترین آمادگی‌هایی که قبل از شروع لیزر و جلسلات درمانی نیاز دارید شامل موارد زیر هستند:

اصلاح کنید

ناحیه درمان را 12 تا 24 ساعت قبل از ویزیت، شیو کنید.

از اپیلاسیون و کندن موها بپرهیزید

در 4 هفته منتهی به نوبت لیزر خود اپیلاسیون نکنید زیرا برای شناسایی موها و موثر بودن درمان لیزر، رنگدانه در فولیکول مو لازم است.

از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید

4 هفته قبل از درمان با لیزر، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بپرهیزید. از تخت‌های برنزه اجتناب کنید و حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

از کرم‌های موضعی استفاده نکنید

24 ساعت قبل از درمان از استفاده از کرم‌های موضعی، مرطوب‌کننده‌ها، روغن‌های بدن، ادکلن یا عطرها در ناحیه تحت درمان خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید که آثار برنزه پوست 24 ساعت قبل از درمان پاک شده است و هیچ باقیمانده برنزه مصنوعی روی پوست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

در این نوشته شما را با کلینیک جردن که خیلی از متقاضیان آن را به عنوان بهترین مرکز لیزر تهران می‌شناسند آشنا کردیم. همانطور که گفتیم ویژگی‌های ایده‌آل این کلینیک و کادر درمانی آن، تحت نظر پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده، آن را به یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مراکز لیزر تهران تبدیل کرده است. علاوه بر این شما می‌توانید انواع خدمات پوست و مو زیبایی را با بهترین کیفیت را این کلینیک معتبر دریافت کنید.  

سوالات متداول بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موهای زائد

مقالات مرتبط