بهترین دکتر اندولیفت دنیا در تهران را بشناسید!

بهترین دکتر اندولیفت دنیا
274

بهترین دکتر اندولیفت دنیا در تهران را بشناسید!

زمان مطالعه: 7 دقیقه

جوانسازی غیرتهاجمی از مهم‌ترین دغدغه‌های متخصصین و بیماران بوده و هر ساله با پیشرفت متدها و دستگاه‌های جدید قدمی در ارتقا این تکنولوژی برداشته می‌شود که بعضی از این متدها دارای نتایج موفقی بوده و به عنوان روش‌های پرطرفدار در جامعه درماتولوژی جای خود را باز میکند. یکی از این روش‌ها که از تکنولوژی لیزر بهره می‌برد، اندولیفت یا اندولیزر است؛ روشی موثر، با حداقل تهاجم و خطر، با نتایج مشابه لیفت جراحی. در این مقاله از مجله زیبایی کلینیک جردن درباره این تکنیک و بهترین دکتر اندولیفت ایران صحبت خواهیم کرد.

تحقیقات بهترین دکتر اندولیفت

تیم پژوهشی پزشکان کلینیک جردن و مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی به سرپرستی پروفسور نیلفروش زاده در مطالعات و تجربیات خود به نوآوری‌های درمانی کار با اندولیفت در اندیکاسیون‌هایی متفاوت با اندیکاسیون‌های معرفی شده توسط کمپانی سازنده دستگاه دست یافت. که نتایج این مطالعات به صورت مقاله در مجلات علمی ISI & Pubmed منتشر شده است، از جمله این متد هفت مقاله با عناوینی که در ادامه ذکر خواهد شد و مورد استناد سایر متخصصین در دنیا در زمینه درمان‌های جوانسازی غیرجراحی می‌باشد(1).

تلاش‌های این تیم تحقیقاتی سبب شده که در گایدلاین طراحی شده شرکت سازنده دستگاه اندولیفت، تنظیمات دستگاه با استناد به این مقالات و به سبب افزایش اثرگذاری، آپدیت شده و موردبازنگری قرار بگیرد.

توانمندی و مهارت‌های دکتر نیلفروش زاده به عنوان مبدع روش های فوق موجب شده تا بیشترین تعداد مقاله و را با تعداد بیش از سه هزار بیمار راضی در درمان با اندولیفت را در سوابق خود داشته باشند و به عنوان یکی از مدرسین برجسته در دنیا و 4 کشور حوزه خلیج فارس تبدیل گردند. همه اینها موجب شده دکتر نیلفروش زاده به عنوان نفر اولین اندولیفت دنیا و بهترین دکتر اندولفیت ایران شناخته شود.

دکتر نیلفروش زاده؛ بهترین دکتر اندولفیت
دکتر نیلفروش زاده؛ بهترین دکتر اندولفیت

اندولفیت چیست؟

در واقع مکانیسم درمانی اندولیفت مبتنی بر حذف سلول‌های چربی اضافی پوست و تحریک کلاژن سازی و در نتیجه سفت شدن و افزایش قوام پوست است. ENDOLIFT یک روش لیزر سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی اندوبافتی (بینابینی) استفاده می‌شود. لیزر درمانی با جدیدترین متد یعنی Eufoton® LASEmaR® 1500 دارای تاییدیه  FDA آمریکا برای لیپوساکشن به کمک لیزر انجام می شود.

ENDOLIFT دارای اهداف متعددی است: بازسازی لایه‌های عمیق و سطحی پوست، تونینگ، جمع شدن سپتوم‌های همبند، تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی بیش از حد.

فعالیت اصلی ENDOLIFT باعث سفت شدن پوست می‌شود، به عبارت دیگر جمع شدن و کاهش شلی پوست به لطف فعال شدن نئوکلاژنز و عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی است. سفت شدن پوست ایجاد شده توسط ENDOLIFT به شدت با گزینش پذیری پرتو لیزر استفاده شده مرتبط است، یعنی به تعامل خاص نور لیزر که به طور انتخابی به دو هدف اصلی بدن انسان برخورد می‌کند: آب و چربی.

اندولیفت/اندولیزر که در ابتدا به تنها به عنوان لیزر جوانسازی صورت در دسترس متخصصین قرار گرفت بعدها نشان داد با بررسی‌ها و ابداع روش‌های متفاوت می‌تواند در درمان اسکارهای اکنه، رفع پف زیر چشم بدون جراحی، لیفت افتادگی پلک بالا (بلفاروپلاستی بدون جراحی) و رفع غبغب بدون جراحی نتایج بسیار مطلوبی را نشان دهد و انقلابی را در عرصه جوانسازی و لیفت غیر تهاجمی در دنیای کاسمتیک ایجادکرده که به طور خلاصه به تازه‌ترین این مطالعات میپردازیم.

عناوین نوآوری بهترین دکتر اندولیفت ایران

از تازه‌ترین نوآوری‌های درمانی که با دستگاه اندولیفت اندولیزر که در مجلات علمی منتشر شده است، شش مقاله با عناوین زیر می‌باشد و مورد استناد سایر متخصصین در دنیا در زمینه درمان‌های جوانسازی غیرجراحی می باشد.

ارزیابی اثربخشی سابسیژن مبتنی بر اندولیفت بر درمان اسکار آکنه. مجله پوست زیبایی، 2021

در حالی که سابسیژن یک روش با ارزش در درمان اسکارهای اکنه است، اما اثرات آن معمولا خفیف تا متوسط است و به دلیل میزان بالای ظهور مجدد آن و نارضایتی بیماران از برخی عوارض جانبی مانند التهاب بعد از عمل و دوران نقاهت و پروسیجر آزاردهنده گاهاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما نتایج مطالعه فوق نشان داد انجام سابسیژن با اندولیفت روشی ایمن و موثرتر برای درمان اسکار آکنه بوده و با یک اینساید و ورود در هر طرف (به جای چندین ورودی) انجام می‌شود که باعث کاهش درد و خطر اسکار و التهاب بعد از پروسیجر در بیماران می‌شود. همچنین از مزایای سابسیژن مبتنی بر اندولیفت، تعداد جلسات کمتر و زمان بهبودی سریعتر با التهاب و تورم کمتر و بهبود کیفیت کلی پوست می باشد.

ابداع این متد درمانی مورد تقدیر کمپانی سازنده دستگاه از نویسندگان مقاله فوق قرار گرفت. نام اصلی عنوان این مقاله به این شرح است (Efficacy evaluation of Endolift-based Subcision on acne scar treatment. Journal of Cosmetic Dermatology,2021)

لیزر اندولیفت برای از بین بردن غبغب: ارزیابی بالینی و اندازه‌گیری بیومتریک لیزر در علوم پزشکی، 2022

بسیاری از افراد به شدت از داشتن غبغب رنج میبرند و از چربی اضافی زیر چانه یا گردن شکایت دارند. این مطالعه روش جدیدی را برای از بین بردن چربی گردن بدون جراحی و با استفاده از لیزر Endolift پیشنهاد داد که بر تاثیر قوی، راحتی و ایمنی این روش تاکید می‌کند. نتایج بیومتریک نشان داد که اندولیفت غبغب می‌تواند ضخامت، تراکم و خاصیت ارتجاعی پوست را در ناحیه خط فکی و زیر چانه افزایش دهد. نتایج رضایت در تمامی بیماران (90%) بهبود خوب و بسیار بارز را نشان می‌دهد. همین میزان بالای رضایتمندی در پزشکان نیز افزایش داشت. نتایج حاصل از این مقاله نشان می‌دهد که لیزر اندولیفت یک روش غیرجراحی ایمن و موثر برای کاهش غبغب است.

نام اصلی عنوان این مقاله به این شرح است (Endolift laser for jowl fat reduction: clinical evaluation and biometric measurement. Lasers in Medical Science,2022)

نفر اول اندولفیت ایران و جهان
نفر اول اندولفیت ایران و جهان

لیزر اندولیفت روشی موثر برای درمان پف زیر چشم: مطالعه سری موردی مجله پوست زیبایی، 2022

افراد زیادی از پف زیرچشم رنج می‌برند. درمان پف زیر چشم چالشی است که ممکن است به روش‌های جدیدی نیاز داشته باشد. بسته به علت، روش‌های درمانی مختلفی برای کاهش پف زیر چشم وجود دارد که اکثرا مبتنی بر روش‌های جراحی باز می‌باشد، در این مطالعه، تعدادی بیمار با شکایت پف پایین چشم، درمان اندولیفت (فیبر 200-300 نانومتر) را دریافت کردند و به مدت 6 ماه تحت پیگیری قرار گرفتند. نتایج بیومتریک به دست آمده نشان داد که لیزر اندولیفت می‌تواند هم به صورت سطحی و هم به صورت عمقی و در کاهش حجم چربی و افزایش ضخامت پوست نقش دارد.

علاوه بر این، نتایج نشان داد که درمان اندولیفت در حدود 90 درصد بیماران بهبود خوب و بسیار خوبی را نشان می‌دهد. ارزیابی داده‌های تصویربرداری نشان دهنده بهبود 90 درصدی در ظاهر پف زیر چشم بود. بنابراین، روشی موثر برای درمان پف زیر چشم است. این روش بدون درد، و بدون نیاز به بخیه است. درمان اندولیفت به بیمار این امکان را می‌دهد که از جراحی اجتناب کند.

نام اصلی عنوان این مقاله به این شرح است (Endolift laser an effective method for the lower eye bag treatment: a case series study. Journal of Cosmetic Dermatology,2022)

لیزر اندولیفت روشی موثر برای درمان چین و چروک پیشانی و خط اخم است. مجله پوست زیبایی، 2022

مردم روش‌های غیر جراحی و تهاجمی را برای کاهش و درمان چین و چروک ترجیح می‌دهند. در این مطالعه از لیزر اندولیفت/اندولیزر برای رفع چین و چروک پیشانی و درمان خط اخم استفاده شد و با توجه به نتایج بیومتریک، ضخامت و خاصیت ارتجاعی پوست پس از لیزر اندولیفت به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. بر اساس ارزیابی پزشک، 90 درصد بیماران پس از درمان با لیزر اندولیفت بهبود بسیار زیادی نشان دادند و بر اساس ارزیابی بیمار، 91 درصد از بیماران پاسخ رضایت مثبت را گزارش کردند در نتیجه این مطالعه درمان با لیزر اندولیفت روشی ایمن و موثر برای کاهش چین و چروک پیشانی و درمان خط اخم به شمار می‌رود و  این روش به عنوان یک روش جایگزین غیر تهاجمی در مقایسه با سایر روش‌های تهاجمی برای درمان چین و چروک پیشانی و خط اخم ارائه می‌شود. که می‌تواند مورد استقبال پزشکان و متخصصین واقع شود.

نام اصلی عنوان این مقاله به این شرح است (Endolift laser an effective treatment modality for forehead wrinkles and frown line. Journal of Cosmetic Dermatology,2022)

تاثیر لیزر اندولیفت بر درمان افتادگی پلک بالا و ابرو. مجله پوست زیبایی، 2022

افتادگی پلک بالا و ابرو (پتوز) در بین افراد بسیار شایع است و باعث نارضایتی در بیماران میشود. روش های مختلفی برای درمان پتوز پلک فوقانی و ابرو ایجاد شده است. با این حال، موثرترین روش‌های فعلی انجام جراحی باز می‌باشد. این مطالعه بر روی تعدادی بیمار که پتوز پلک فوقانی و ابرو داشتند، درمان با روش لیزر اندولیفت استفاده شد. نتایج رضایت بیمار در 90 درصد بهبود عالی را نشان داد. نتایج توسط متخصص پوست در حدود 90 درصد بیماران بهبود را سبب شد و نشان داد و که لیزر اندولیفت یک روش موثر بدون نیاز به جراحی باز می‌باشد.

نام اصلی عنوان این مقاله به این شرح است (Effect of Endolift laser on upper eyelid and eyebrow ptosis treatment. Journal of Cosmetic Dermatology,2022)

اثربخشی لیزر اندولیفت برای کاهش چربی بازو و زیر شکم

در جدیدترین مطالعه این تیم تحقیقاتی، اثرات اندولیفت در کانتورینگ بدن نیز مورد بررسی قرار گرفت و نتایج نشان دهنده کاهش چربی و دور بازوها و زیر شکم پس از درمان بود. درمان لیز چربی بدن با اندولیفت به عنوان روشی موثر و با رضایتمندی بالا در نظر گرفته شد. همچنین عوارض جانبی شدید گزارش نشده است.

تلاش‌های این تیم تحقیقاتی سبب شده که در گایدلاین طراحی شده شرکت سازنده دستگاه اندولیفت، تنظیمات دستگاه با استناد به این مقالات و به سبب افزایش اثرگذاری، آپدیت شده و موردبازنگری قرار بگیرد.

نام اصلی عنوان این مقاله به این شرح است (Efficacy of Endolift laser for arm and under abdomen fat reduction)

جمع‌بندی

در این مقاله درباره اندولیفت، کارایی و اثربخشی آن صحبت کردیم و بهترین دکتر اندولیفت ایران یا بهتر است بگوییم نفر اول اندولیفت دنیا یعنی پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده را معرفی کردیم. اگر نیاز به درمان با اندولیفت دارید، توصیه می‌کنیم به کلینیک فوق تخصصی پوست و مو جردن در تهران که به عنوان بهترین مرکز اندولیفت شناخته می‌شود، با مدیریت دکتر نیلفروش زاده مراجعه نمائید.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اخبار زیبایی پاکسازی پوست جوانسازی پوست دانشنامه اندولیفت

مقالات مرتبط