نکات مهم مراقبت بعد از لیفت با نخ که باید بدانید!

824

نکات مهم مراقبت بعد از لیفت با نخ که باید بدانید!

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مراقبت بعد از لیفت با نخ در کلینیک جردن

مراجعه کننده گرامی؛
از اعتماد شما به مجموعه کلینیک فوق تخصصی جردن سپاسگزاریم.

لطفا به موارد زیر بعد از انجام کار دقت لازم را مبذول بفرمایید و موارد توصیه شده را رعایت کنید:

  • استفاده از نسخه آنتی بیوتیک و ضد التهاب طبق دستور پزشک
  • در صورتی‌که سابقه تبخال دارید حتما از داروهای ضدویروسی که در نسخه نوشته شده استفاده کنید
  • تورم، کبودی، درد مختصر در محل عمل، احساس جسم خارجی یا لمس نخ، غیرقرینگی و عدم تقارن از علائم شایع بعد از لیفت نخ می‌باشد که در عرض دو تا سه روز یا نهایتا یک هفته بصورت خودبخودی یا با مصرف داروی مختصر برطرف می‌شود.
  • در یک هفته اول بعد از انجام لیفت نخ، لطفا از مواردی که باعث افزایش فشار به صورت و محل قرارگیری نخ‌ها می‌شود پرهیز کنید؛ مانند خندیدن شدید، خمیازه عمیق، سرفه و عطسه شدید، جویدن غذای سفت، ماساژ و دستکاری صورت، جویدن آدامس.
  • توصیه می‌شود در یک هفته اول بعد از کار از خوابیدن روی صورت پرهیز کنید و در صورت امکان به هنگام خوابیدن جهت کاهش تورم صورت و نیز کاهش فشار به نخ‌ها مختصری زیر سر بلندتر از حالت عادی باشد.
  • در صورتیکه پروسه لیفت نخ همراه با سایر روش‌ها مانند اندولیفت یا تزریق چربی همزمان باشد ممکن است تورم و کبودی مدت بیشتری ادامه پیدا کند که بعلت همزمانی پروسیژرهای انجام شده است که جای نگرانی نیست
  • جهت کاهش تورم می‌توانید در 2-3 روز اول از کمپرس سرد به شرط عدم فشار روی نواحی لیفت نخ استفاه کنید
  • از مصرف کرم های درمانی و آرایشی در 48 ساعت اول پرهیز کنید. شما مجاز به استفاده از پماد آنتی بیوتیک در محل ورود نخ، کرم ترمیم کننده و ضد کبودی در محل کبودی‌ها و ضد آفتاب می‌باشید.
  • از انجام فعالیت‌های شدید و ورزش سنگین در یک هفته اول پرهیز کنید. بهتر است جهت اثربخشی کامل نخ‌ها در یک ماه اول فعالیت‌های معمولی و ورزش ملایم انجام دهید.
  • شروع اثر نهایی لیفت نخ بعلت تحریک روند ساخت کلاژن و بافت جدید به طور متوسط از سه ماه بعد از درمان شروع شده و ممکن است تا 6 ماه نیز زمان ببرد. مدت ماندگاری هر روش جوانسازی به فاکتورهای زیادی از جمله سن، جنس، میزان افتادگی و نوع پوست صورت، مصرف دخانیات، بیماری‌های زمینه‌ای و سبک زندگی بستگی دارد؛ اما بطور متوسط میزان ماندگاری این روش حداقل یکسال می‌باشد. ممکن است جهت رسیدن به نتیجه نهایی در جلسات ویزیت بعدی، شما کاندید درمان با سایر روش‌های جوانسازی مانند اندولیفت و یا تزریق چربی یا تزریق ژل مو مزوژل باشید که حداقل فاصله زمانی بین انجام این موارد سه ماه می‌باشد.

در صورت وجود هر گونه سوال می‌توانید با همکاران ما از طریق سامانه امور مشتریان وبسایت کلینیک جردن و یا شماره کلینیک (02145640) در ارتباط باشید.

در نهایت از اینکه مجموعه کلینیک فوق تخصصی جردن را انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

به امید  دیدار مجدد شما

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوانسازی پوست دانشنامه لیفت مراقب های قبل و بعد عمل

مقالات مرتبط