تزریق ژل لب روسی؛ مزایا، عوارض و مراقبت‌ها

تزریق ژل لب روسی
392

تزریق ژل لب روسی؛ مزایا، عوارض و مراقبت‌ها

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تزریق ژل لب یکی از روش‌های زیبایی پرطرفدار بین افراد است که مدل‌های مختلفی نیز برای فیلر لب وجود دارد. یکی از این مدل‌ها که طرفداران خود را دارد تزریق ژل لب روسی است. اما دقیقا ژل لب روسی چیست؟ این ژل برای چه افرادی مناسب است؟ نحوه تزریق ژل لب روسی چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلر لب روسی تا انتهای این مقاله از کلینیک جردن با ما همراه باشید.

ژل لب روسی چیست؟

تزریق ژل لب مدل روسی یکی از انواع مدل‌ها یا تکنیک‌ها برای بهبود فرم لب‌ها است. در این مدل، فیلر بیشتر به قسمت مرکز و وسط لب‌ها و در ناحیه خط لب تزریق می‌شود و تمرکز آن بر قسمت V شکل لب است. در این تکنیک تزریق ژل به لب‌ها فرم عروسکی می‌دهد و تمرکز آن بیشتر بر فرم حاشیه لب‌هاست. در واقع می‌توان گفت تفاوت این مدل ژل لب در نحوه تزریق است. افزایش عمودی قد لب از ویژگی‌های این روش است.(1)

مزایای تزریق ژل لب روسی چیست؟

به دلیل فرم‌دهی، ظاهر و شکلی که فیلر لب روسی به لب‌های فرد می‌دهد، روشی بسیار پرطرفدار است. از مزایای این روش به ایجاد ظاهر طبیعی و با ظرافت و همچنین کمک به بهبود ظاهر لب، جوان‌سازی و پرکردن خطوط لب می‌توان اشاره کرد.

تزریق ژل لب روسی مناسب چه کسانی است؟

برای این‌که متوجه شوید تزریق فیلر لب روسی مناسب شما هست یا نه، نظر پزشک بسیار اهمیت دارد. اگر ظاهری که این مدل از تزریق به لب‌های شما می‌دهد را دوست دارید یا لب بالای شما قسمت V شکل کمی دارد و می‌خواهید ظاهر این قسمت را بهبود دهید این روش برای شما مناسب است. مشاوره با پزشک قبل از تزریق به شما کمک می‌کند متوجه شوید این مدل برای لب شما مناسب است یا خیر.

تزریق فیلر لب روسی
تزریق فیلر لب روسی

نحوه تزریق ژل لب روسی چگونه است؟

تزریق ژل به وسیله سوزن‌های بسیار ریزی و با دوز مناسب انجام می‌گیرد. در روش تزریق لب روسی ژل از میانه لب‌ها به سمت خطوط محیط لب تزریق می‌گردد، اما در روش‌های دیگر تزریق از مرزهای لب به داخل است. تزریق ژل به لب معمولا به صورت افقی انجام می‌کیرد اما در مدل لب روسی تزریق به صورت عمودی نیز هست. گودی لب بالا به شکل قلبی درآمده و زیبایی خاصی به لب‌ها می‌دهد.

تزریق فیلر لب روسی حدود سی دقیقه تا چهل و پنج دقیقه طول می‌کشد، البته این زمان می‌تواند بسته به ویژگی‌های فرد کمی بیشتر یا کمتر شود. قبل از تزریق، روی نقاط مختلف لب علامت گذاری می‌شود تا کار به درستی انجام گیرد. ممکن است قبل از تزریق ماده بی حس کننده روی لب‌ها بگذارند تا حین تزریق متوجه هیچ درد یا ناراحتی نشوید. تزریق لب مدل روسی باید به دست پزشک متخصص انجام گیرد. این مدل لب این روزها از طرفداران زیادی برخوردار است.

ماندگاری ژل لب روسی چقدر است؟

معمولا ماندگاری فیلر لب مدل روسی از 6 ماه تا 12 ماه است. بعد از این مدت ممکن است نیاز به تزریق مجدد فیلر باشد. البته ماندگاری فیلر لب روسی بستگی به عوامل مختلفی مثل نوع فیلر تزریقی و سبک زندگی دارد.

دوره نقاهت بعد از تزریق ژل لب روسی چقدر است؟

بعد از تزریق ژل لب روسی خط دار دوران نقاهت خاصی وجود ندارد. می‌توانید بعد از تزریق فیلر لب روسی به فعالیت‌های عادی و کارهای روزمره خود ادامه دهید. تنها بعد از تزریق ممکن است مقداری تورم و کبودی را تجربه کنید که پس از مدت کوتاهی بهبود می‌یابد. می‌توانید از پک یخ برای تسریع بهبودی استفاده کنید.

عوارض ژل لب روسی چقدر است؟

تزریق فیلر لب روسی معمولا یک روش ایمن و بی خطر است. اگر تزریق ژل لب توسط پزشک ماهر و متخصص انجام شود، عوارض جانبی خاصی نخواهد داشت. بعد از تزریق، مقداری تورم، کبودی و قرمزی طبیعی است. معمولا این عوارض طی 2 تا 3 روز برطرف می‌شوند.

چه مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب روسی لازم است؟

بعد از تزریق ژل لب روسی خط دار نیاز به مراقبت‌هایی هست تا بهترین نتیجه از درمان به دست بیاید و همچنین عوارض جانبی به حداقل برسد:

  • از قرار گرفتن در محیط‌های گرم مثل سونا و دوش آب داغ تا 48 ساعت بعد از تزریق فیلر لب روسی خودداری کنید.
  • تا یک روز بعد از تزریق فیلر لب روسی آرایش نکنید
  • تا یک روز بعد از تزریق از ورزش کردن، مصرف الکل، سیگار و قلیان خودداری کنید.
  • کمپرس سرد می‌تواند به کاهش تورم کمک کند
  • از مصرف آسپیرین، داروهای ضدالتهابی غیر استروئیدی به مدت یک هفته پس از درمان خودداری کنید
  • به محل تزریق ژل دست نزنید و ماساژ ندهید. بعد از چند ساعت می‌توانید ناحیه را به آرامی با آب و صابون شستشو دهید
مراقبت بعد از تزریق ژل لب روسی
مراقبت بعد از تزریق ژل لب روسی

چه کسانی نمی‌توانند ژل لب روسی تزریق کنند؟

افرادی که شرایط زیر را دارند گزینه مناسبی برای تزریق فیلر لب روسی نیستند:

  • خانم‌های باردار یا کسانی که در دوران شیردهی هستند
  • افرادی که عفونت دهانی فعال دارند مثل تبخال یا زخم‌های دهانی
  • افرادی که به آن فیلر خاص حساسیت دارند
  • برای افرادی که انتظارات غیر واقعی از تزریق فیلر لب مدل روسی دارند.
مدل لب روسي
مدل لب روسي

بهترین دکتر برای تزریق ژل لب روسی کدام است؟

بهترین دکتر برای تزریق ژل لب روسی دکتری است که متخصص و باتجربه باشد. تزریق فیلر لب مدل روسی نیازمند مهارت و هنر زیادی است تا نتیجه از هر نظر مناسب و راضی کننده باشد. قبل از تصمیم‌گیری برای تزریق فیلر لب مدل روسی به اندازه کافی تحقیق کنید تا یک پزشک با مهارت بالا و باتجربه را انتخاب کنید تا از نتیجه رضایت داشته باشید.

پزشکان کلینیک فوق تخصصی پوست و مو جردن، با سابقه درخشان و چندین ساله در زمینه‌ انجام کارهای زیبایی با مدیریت پروفسور نیلفروش زاده در تزریق ژل لب روسی مهارت بالایی داشته که می‌توانید با خیال راحت به این مرکز مراجعه کنید تا نتایج شمارا شگفت زده کند.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

ژل لب روسی یک روش پرطرفدار برای بهبود و اصلاح فرم لب‌ها است. در این تکنیک تزریق ژل به لب‌ها فرم عروسکی می‌دهد و تمرکز آن بیشتر بر فرم حاشیه لب‌هاست. انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه در کسب رضایت بیشتر از نتیجه بسیار اهمیت دارد. کلینیک جردن با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در زمینه پوست و زیبایی را با حضور تیم کاملی از تکنسین‌ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می‌دهد.

سوالات متداول ژل لب روسی

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشنامه تزریق ژل دانشنامه تزریق فیلر

مقالات مرتبط