نکات مهم مراقبت بعد از فیلر که باید بدانید

مراقبت بعد از فیلر
3886

نکات مهم مراقبت بعد از فیلر که باید بدانید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مراقبت بعد از تزریق فیلر (ژل) کلینیک جردن

مراجعه کننده گرامی؛
از اعتماد شما به مجموعه کلینیک فوق تخصصی جردن سپاسگزاریم.

لطفا به موارد زیر بعد از انجام کار دقت لازم را مبذول بفرمایید و موارد توصیه شده را رعایت کنید:

  • در صورتی‌که سابقه تبخال دارید حتما از داروهای ضد ویروسی مانند آسیکلویر استفاده کنید.
  • تورم، کبودی، درد مختصر در محل تزریق، غیرقرینگی و عدم تقارن، از علائم شایع بعد از تزریق ژل می‌باشد که در عرض دو تا سه روز یا نهایتا یک هفته به‌صورت خودبخودی یا با کمپرس و ماساژ مختصر برطرف می‌شود.
  • در یک هفته اول بعد از انجام کار لطفا از مواردی که باعث افزایش فشار به صورت می‌شود پرهیز کنید؛ مانند خندیدن شدید، ماساژ و دستکاری صورت و جویدن آدامس. همچنین مصرف سیگار و الکل در هفته اول بعد از تزریق منجر به کاهش میزان ماندگاری فیلر می‌شود.
  • مصرف مایعات در هفته اول پس از تزریق، به حجم گیری فیلر کمک خواهد کرد.
  • توصیه می‌شود در یک هفته اول بعد از تزریق از خوابیدن روی صورت پرهیز کنید و در صورت امکان به هنگام خوابیدن جهت کاهش تورم صورت، مختصری زیر سر بلندتر از حالت عادی باشد.
  • در صورتی‌که پروسه تزریق ژل همراه با سایر روش‌ها مانند اندولیفت یا تزریق چربی همزمان باشد ممکن است تورم و کبودی مدت بیشتری ادامه پیدا کند که به‌علت همزمانی پروسیژرهای انجام شده است که جای نگرانی ندارد.
  • جهت کاهش تورم میتوانید در 2-3 روز اول از کمپرس سرد استفاه کنید.
  • از مصرف کرم‌های درمانی و آرایشی و شست و شو صورت در 48 ساعت اول پرهیز کنید. شما مجاز به استفاده از پماد آنتی‌بیوتیک در محل تزریق، کرم ترمیم کننده و ضدکبودی در محل کبودی‌ها و ضد آفتاب می‌باشید.
  • از انجام فعالیت‌های شدید و ورزش سنگین و استفاده از سونا و حمام داغ در یک هفته اول پرهیز کنید.
  • مدت ماندگاری هر روش جوانسازی به فاکتورهای زیادی از جمله سن، جنس، میزان افتادگی و نوع پوست صورت، حجم و دفعات تزریق فیلر، مصرف دخانیات، بیماری‌های زمینه‌ای و سبک زندگی بستگی دارد؛ اما بطور متوسط میزان ماندگاری این روش حداقل یک سال می‌باشد. ممکن است جهت رسیدن به نتیجه نهایی در جلسات ویزیت بعدی، شما کاندید درمان با سایر روش‌های جوانسازی مانند اندولیفت و یا تزریق چربی یا استفاده از مزوژل باشید.

در صورت وجود هر گونه سوال می‌توانید با همکاران ما از طریق سامانه امور مشتریان وبسایت کلینیک جردن و یا شماره کلینیک (02145640) در ارتباط باشید.

در نهایت از اینکه مجموعه کلینیک فوق تخصصی جردن را انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

به امید دیدار مجدد شما

3.3 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوانسازی پوست دانشنامه تزریق فیلر مراقب های قبل و بعد عمل

مقالات مرتبط