ژل الانسه؛ مزایا، ماندگاری، کاربردها و هزینه

تزریق ژل الانسه
696

ژل الانسه؛ مزایا، ماندگاری، کاربردها و هزینه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با بالا رفتن سن شاهد چین و چروک، خطوط و کاهش حجم و چربی پوست هستیم. این اتفاق به دلیل کاهش کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست است و حفظ نیروی جوانی برای پوست سخت‌تر می‌شود. از طرفی بسیاری از افراد از میزان حجم نواحی خاصی از چهره راضی نیستند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند در حفظ طراوت پوست و حجم‌دهی به نواحی به ما کمک کند تزریق فیلر است. ژل الانسه یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین فیلرهایی است که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نظرات در مورد این ژل نشان دهنده این موضوع است.

اما ژل الانسه چه کارکردی دارد؟ چقدر ماندگاری دارد؟ مزایا و عوارض آن چیست؟ آیا تزریق آن دردناک است؟ قیمت آن چقدر است؟ اینها سوالاتی است که در این نوشته از کلینیک زیبایی جردن به آنها پاسخ می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

ژل الانسه چیست؟

Ellanse یک برند فیلر است که به پوست تزریق می‌شود و حجم بیشتری به صورت می‌دهد؛ همچنین خاصیت کلاژن سازی و تحریک کلاژن دارد. کلاژن یک ترکیب حیاتی برای پوست سالم است و افزایش آن باعث داشتن پوستی شاداب‌تر و جوان‌تر می‌گردد.

به عبارت دیگر، ژل Ellanse درمان مناسبی برای مردان و زنانی است که می‌خواهند هر گونه نشانه‌ای از پیری صورت را از بین ببرند و به خاصیت ارتجاعی، یکدستی و حداکثر اثر کانتورینگ و حجم دهی دست یابند. ژل Ellanse از موادی تشکیل شده است که به طور طبیعی توسط بدن شما جذب شده و به مرور زمان بدون برجای گذاشتن هیچ اثری از بین می‌رود. این امر الانسه را به یکی از ایمن‌ترین درمان‌های آرایشی برای صورت تبدیل می‌کند(1).

ژل الانسه چطور عمل می‌کند؟

الانسه دارای بافتی ژل مانند است که با میکروسفرها پر شده است. هنگامی که به صورت شما تزریق می‌شود، به طور یکنواخت توزیع می‌شود تا مناطقی از پوست را که حجم کافی ندارند پر کند. این کار باعث می‌شود که صورت شما بلافاصله پس از درمان پرتر به نظر برسد و زیباتر شود.

همچنین در طی چند ماه، Ellanse تولید کلاژن طبیعی را افزایش می‌دهد و باعث ترمیم مداوم پوست می‌شود تا نتایج درخشان و جوانی به دست آورد.

انواع ژل الانسه

ژل الانسه 4 نوع دارد:

  • فیلر الانسه S: برای تولید کلاژن و رفع خطوط پوست و حجم دهی، با دوام یک سال.
  • فیلر الانسه M: برای جوانسازی، رفع چین و چروک و خطوط و حجم دهی، با ماندگاری دو سال.
  • فیلر الانسه L: برای جوانسازی و کلاژن سازی و حجم دهی، با ماندگاری سه سال.
  • فیلر الانسه E: کاهش خطوط و چروک‌ها و حجم دهی، با ماندگاری چهار سال.

از ژل الانسه در کدام نواحی می‌شود استفاده کرد؟

ژل آلانسه می‌تواند در نواحی مختلفی از صورت و بدن تزریق شود که شامل موارد زیر است:

اما برای خطوط ریز و ظریف کنار دهان و زیر چشم و نواحی ظریف و حساس استفاده از این ژل توصیه نمی‌شود زیرا می‌تواند باعث ایجاد حجم ناهموار و توده‌ای شود. برای نواحی حساس باید از ژل‌های مخصوص این نواحی استفاده کرد.

ماندگاری ژل الانسه چقدر است؟

الانسه یک درمان زیبایی است که نتایج فوری و طبیعی به شما می‌دهد که از 19 ماه تا 5 سال ماندگاری دارد. بلافاصله پس از درمان شاهد کاهش خطوط و چین و چروک خواهید بود. با این حال، الانسه به تدریج تولید کلاژن طبیعی بدن شما را در طول زمان تحریک می‌کند و نتایج طولانی‌مدتی به شما می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد فوراً از نتایج عالی بهره مند شوید و از جلسات متعدد اجتناب کنید.

مزایای ژل الانسه چیست؟

مهم‌ترین مزایای ژل Ellanse عبارتند از:

  • ایمن و با کیفیت است.
  • از پلی کاپرولاکتون (PCL) ساخته شده که یک درمان بی خطر برای استفاده است، چون از پلیمرهای پزشکی شناخته شده‌ای ساخته شده است که سال‌ها در این صنعت استفاده می‌شود.
  • کاربردهای مختلف دارد. الانسه یک درمان همه کاره است که حجم از دست رفته صورت را به ویژه در نواحی مانند گونه‌ها، خط فک، شقیقه‌ها و چانه بازیابی می‌کند.

 عوارض ژل الانسه چیست؟

مثل همه روش‌های زیبایی، احتمال کمی برای عوارض جانبی موقتی وجود دارد. برخی از عوارض الانسه عبارتند از کبودی، قرمزی، تورم و درد که موقتی است و پس از 48 ساعت اول پس از درمان برطرف خواهد شد و در موارد نادرتر، ممکن است دچار واکنش‌های التهابی بافتی شوید.

 آیا تزریق ژل الانسه دردناک است؟

الانس با یک سوزن بسیار ظریف به پوست شما تزریق می‌شود. تزریق این ژل درد و ناراحتی به همراه ندارد، اما اگر نسبت به تزریق حساس هستید پزشک می‌تواند قبل از انجام تزریق با بی حس کننده موضعی ناحیه مورد نظر را بی حس کند.

 آیا ژل الانسه برگشت پذیر است؟

بر خلاف فیلرهای اسید هیالورونیک که با هیالورونیداز قابل حل هستند، ژل النسه پس از تزریق، سال ها طول می‌کشد تا به طور طبیعی در بدن انسان تجزیه و جذب شود. بنابراین نمی‌توان پس از تزریق بلافاصله آن را از بین برد.

مقایسه ژل الانسه با فیلرهای سنتی

Ellanse یک جایگزین مقرون به صرفه برای فیلرهای پوستی سنتی است. این درمان نه تنها نتایج فوری و طبیعی ایجاد می‌کند، بلکه مزایای تحریک کلاژن آن تا 5 سال باقی می‌ماند.

فقط مقدار کمی از الانس برای کمک به پوست شما برای تولید کلاژن بیشتر و مبارزه با علائم زمان لازم است. معمولاً تا 3 ماه طول می‌کشد تا نتایج کامل حاصل شود، اما پس از آن از ظاهر بهتر پوست خود و کاهش چشمگیر خطوط ریز بهره خواهید برد.

چند جلسه برای تزریق الانسه نیاز است؟

معمولاً فقط یک جلسه برای نتایج موثر و فوری لازم است. این مورد، الانسه را به یک درمان ضدپیری مقرون ‌به ‌صرفه و ماندگار تبدیل می‌کند که ارزش زیادی دارد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل الانسه چیست؟

در پایان جلسه تزریق الانسه اطلاعات دقیقی در مورد نحوه مراقبت از پوست خود و روش‌های صحیح آن دریافت خواهید کرد که شامل موارد زیر هستند:

  • شما باید قرار گرفتن در معرض لامپ UV را برای چند روز به حداقل برسانید.
  • همچنین باید حداقل تا زمانی که قرمزی و تورم اولیه برطرف نشود، از پوست خود در برابر هوای شدیدا سرد محافظت کنید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین در روزهای اول خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.
  • از ماساژ ناحیه خودداری کنید.
مراقبت بعد از تزریق ژل الانسه
مراقبت بعد از تزریق ژل الانسه

قیمت ژل الانسه چقدر است؟

قیمت ژل الانسه بستگی به نوع ژل انتخابی شما دارد. برای اطلاع از هزینه تزریق ژل باید ابتدا مورد معاینه قرار بگیرید و نوع مناسب ژل برای مصرف شما تعیین شود. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت‌های کلینیک فوق تخصصی جردن تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

جمع بندی

در این نوشته از کلینیک جردن درباره ژل الانسه و جزئیات مربوط به آن صحبت کردیم. از آنجایی که اثرات این ژل بسیار طولانی مدت‌تر از ژل‌های هیالورونیک اسید است باید برای تزریق آن با برنامه‌ریزی بیشتری عمل کرد. مشورت با پزشک متخصص می‌تواند به شما کمک زیادی در تصمیم گیری کند.

سوالات متداول ژل الانسه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اطلاعات دارویی دانشنامه تزریق ژل دانشنامه تزریق فیلر

مقالات مرتبط