مزوژل جالپرو
404

هرچه باید در مورد مزوژل جالپرو بدانید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با افزایش سن تولید کلاژن در پوست کاهش می‌یابد و پوست دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود. به همین خاطر با افزایش سن بسیاری از افراد خواهان انجام روش هایی برای جوان سازی و شادابی پوست خود هستند. مزوژل‌ها امروزه از پرطرفدارترین‌ها برای زیبایی و جوان‌سازی پوست هستند. مزوژل جالپرو یک مزوژل جوان‌ساز است که امروزه محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است و نظرات مثبت از این درمان زیبایی نشان‌دهنده محبوبیت این روش است. تزریق مزوژل جالپرو یک روش غیرتهاجمی و موثر است که به شما کمک می‌کند پوستی شاداب‌تر و جوان‌تر داشته باشید. اما مزو جالپرو دقیقا چیست و برای چه کسانی مناسب است؟ مزوژل جالپرو چند نوع دارد؟ برای این که پاسخ این سوال ها را بدانید و در مورد مزوژل جالپرو اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مقاله از مجله زیبایی کلینیک جردن ما را همراهی کنید.

مزوژل جالپرو چیست؟

جالپرو (Jalupro) یک نوع مزوژل تزریقی ایمن است که علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی آمینو اسیدهای ضروری است. آمینو اسید‌ها کمک به تحریک کلاژن سازی و تغذیه پوست می‌کنند. هیالورونیک اسید نیز باعث آبرسانی و جوان‌سازی پوست می‌شود. مزوژل جالپرو محصول مشترک کشور ایتالیا و سوئیس است.

مزوژل جالپرو برای چه مواردی مناسب است؟

تزریق مزوژل جالپرو به طور کلی برای جوان‌سازی پوست انجام می‌شود. علاوه بر این برای موارد زیر نیز تزریق جالپرو انجام می‌شود:

  • آبرسانی عمقی و جوان‌سازی پوست
  • رفع چین و چروک صورت
  • رفع جای جوش
  • احیای روند کلاژن سازی
  • بهبود کیفیت کلی پوست
  • بهبود استرچ مارک
  • آبرسانی و بهبود پوست‌های خشک یا کم آب
مزو ژل جالپرو
مزو ژل جالپرو

تزریق مزوژل جالپرو در کدام نواحی بدن می‌تواند انجام شود؟

تزریق مزوژل جالپرو در تمامی نقاط صورت و حتی گردن، دکلته، دست و برخی نواحی دیگر بدن می‌تواند انجام شود.

انواع مزوژل جالپرو کدام است؟

مزوژل جالپرو دو نوع دارد:

  • جالپرو Classic: در نوع کلاسیک از هیالورونیک اسید ریز ملکول استفاده شده است. این نوع قابل ترکیب با بوتاکس نیز هست. این نوع بیشتر مناسب افراد جوان‌تر است که اولین علائم پیری پوست را مشاهده می‌کنند.
  • جالپرو HMW: در نوع HMW هیالورونیک اسید درشت ملکول وجود دارد. این نوع از جالپرو کمی حجم دهنده نیز هست و می‌تواند در پر کردن چروک‌های سطحی و عمقی نیز کمک کننده باشد. این نوع برای خطوط عمیق‌تر استفاده می‌شود.

عوارض تزریق مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو یک مزوژل ایمن در نظر گرفته می‌شود و ترکیبات این محصول در بدن انسان نیز یافت می‌شود. با این وجود عوارض جانبی رایج و مختصری ممکن است بعد از تزریق جالپرو رخ دهد که عبارتند از: درد مختصر، قرمزی، تورم، خارش و کبودی. با این حال این عوارض معمولا در عرض چند روز پس از تزریق بهبود می‌یابند و ناپدید می‌شوند.

جالپرو برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

با وجود اینکه جالپرو برای بسیاری از افراد یک روش مناسب، ایمن و موثر است اما برای موارد زیر نمی‌توان از آن استفاده کرد:

  • خانم‌های باردار
  • مادرانی که در دوره شیردهی هستند
  • هرگونه عفونت در ناحیه مورد نظر
  • بیماری های خودایمنی
  • حساسیت به هریک از اجزای دارو
موارد منع مصرف مزوژل جالپرو
موارد منع مصرف مزوژل جالپرو

مراقبت بعد از مزوژل جالپرو

پس از تزریق جالپرو مراقبت‌هایی لازم است که انجام شود. در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • از ماساژ ناحیه مورد نظر خودداری کنید مگر اینکه توسط پزشک توصیه شده باشد
  • به مدت 24 ساعت از ورزش‌های شدید خودداری کنید
  • به مدت 72 ساعت از آفتاب و گرمای شدید خودداری کنید
  • از مصرف زیاد نمک و الکل خودداری کنید
  • می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید
عکس قبل و بعد مزوژل جالپرو
عکس قبل و بعد مزوژل جالپرو

تزریق مزوژل جالپرو برای چه سنی مناسب است؟

معمولا از جالپرو برای افراد بالای 30 سال استفاده می‌شود. با این حال با توجه به شرایط پوست و نظر پزشک ممکن است در سنین کمتر نیز تزریق مزوژل جالپرو انجام شود.

آیا نتایج جالپرو بلافاصله قابل مشاهده است؟

تفاوت و آبرسانی فوری بعد از تزریق مزو جالپرو احساس می‌شود. اما ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج واقعی درمان شروع شود. زیرا جالپرو بدن را تحریک می‌کند تا کلاژن تولید کند. بعد از حدودا یک ماه پوست صاف‌تر، سفت‌تر و شفاف‌تر می‌شود. در این مرحله ممکن است تزریق دوباره نیاز باشد تا بهترین نتیجه به دست بیاید.(1)

جالپرو یا پروفایلو؟ کدام بهتر هستند؟

هم پروفایلو و هم جالپرو درمان‌های عالی و موثری برای جوانسازی پوست هستند. جالپرو حاوی اسید هیالورونیک و اسید‌های آمینه است. محتوی پروفایلو اسید هیالورورنیک خالص است. هر دو این روش‌ها کمک به جوان‌سازی و رفع چین و چروک می‌کنند. به علاوه مزو جالپرو نوع کلاسیک قابلیت ترکیب با بوتاکس را دارد. تشخیص این که پروفایلو یا جالپرو برای شما بهتر است بر عهده پزشک است. ابتدا باید مشکل پوستی شما توسط فرد متخصص بررسی شود تا بهترین روش برای شما انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

تزریق مزوژل جالپرو یک روش موثر و ایمن برای جوان سازی پوست است. می‌توانید با تزریق جالپرو فورا پوست خسته یا کدر خود را آبرسانی و جوان‌تر کنید. اگر احساس می‌کنید نیاز دارید یک تغییر عالی در پوست خود ایجاد کنید و از شادابی و جوانی آن لذت ببرید می‌توانید با مشورت پزشک مزو ژل جالپرو را امتحان کنید. دیدن عکس قبل و بعد جالپرو و خواندن نظرات در مورد جالپرو می‌تواند به شما کمک کند با دیدن نتایج تصمیم بهتری بگیرید.

سوالات متداول

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوانسازی پوست

مقالات مرتبط