انواع مدل ژل لب؛ معرفی بهترین روش‌ها و مزایا و معایب

انواع مدل ژل لب
1496

انواع مدل ژل لب؛ معرفی بهترین روش‌ها و مزایا و معایب

زمان مطالعه: 5 دقیقه

فرم و حجم لب‌ها تاثیر فوق العاده‌ای روی زیبایی و جذابیت چهره دارد. این روزها تزریق فیلر لب از رواج و محبوبیت زیادی برخوردار است. علاوه بر انواع برند ژل، انواع مدل تزریق ژل لب نیز وجود دارد. مدل‌هایی که هر کدام می‌توانند برای چهره و سلیقه افراد مختلف مناسب باشند و زیبایی دلخواه را به آنان ببخشند.

در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک جردن درباره انواع مدل فیلر لب صحبت می‌کنیم و درباره هر یک از مدل‌ها توضیح می‌دهیم. اگر شما هم دوست دارید تزریق ژل لب داشته باشید و می‌خواهید مدل‌های مختلف آن را بشناسید تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

انواع مدل ژل لب

در این قسمت به محبوب‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های ژل لب که در کلینیک‌ها تزریق می‌شود اشاره کرده و هر یک را بررسی می‌کنیم.

ژل لب عروسکی

مدل لب عروسکی که با نام ژل لب باربی هم شناخته می‌شود بین انواع مدل ژل لب از محبوبیت زیادی به خصوص در میان دختران جوان برخوردار است. البته مهم است که این مدل به دیگر اجزای صورت فرد بیاید و با آنها هماهنگی داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از انتخال مدل عروسکی با پزشک زیبایی مشورت کنید و تصمیم بگیرید.

در این مدل تزریق ژل لب، ناحیه V شکل لب بالا تقویت می‌شود و همچنین لب پایین برجسته‌تر می‌شود. در واقع در این مدل تزریق، لب پایین باید حجم بیشتری از لب بالا داشته باشد. درست شبیه لب‌های یک عروسک باربی. این مدل تزریق می‌تواند لب‌های باریک و نازک را بسیار زیبا کند.

ژل لب روسی

یکی دیگر از مدل‌های محبوب میان انواع مدل ژل لب، ژل لب روسی است. در این مدل بیشتر روی کشیدگی لب‌ها تمرکز می‌شود. به این صورت که قسمت V شکل لب تقویت شده و ارتفاع بیشتری می‌گیرد. علاوه بر این، در مدل ژل لب روسی هر دو لب بالا و پایین باید با هم متقارن بوده و به یک اندازه با فیلر پر شوند.

این مدل تزریق برای کسانی که لب بالای نازک و با ارتفاع کوتاه دارند خیلی مناسب است. همچنین گاهی لب بالا بر اثر افزایش سن دچار چروک و افتادگی و از دست دادن حجم می‌شود. در این موارد مدل ژل لب روسی بسیار کارآمد است. مدل ژل لب روسی این روزها طرفداران زیادی دارد و به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها بدل گشته است.

ژل لب قلبی

مدل ژل لب قلبی بیشتر روی ناحیه V شکل لب تمرکز دارد و این ناحیه را تقویت می‌کند. گرچه این مدل میان انواع مدل ژل لب جدید نیست اما از محبوبیت زیادی میان بانوان برخوردار است. در تکنیک این تزریق لب‌ها شکلی قلبی شکل به خود می‌گیرند.

ژل لب طبیعی یا نچرال

مدل ژل لب نچرال یا طبیعی بیشتر بین آن دسته از افرادی محبوب است که طرفدار تغییرات و زیبایی طبیعی هستند و ترجیح می‌دهند تزریق ژل آنها خیلی مشخص نباشد. بلکه تنها فرم دلخواه را با حالتی طبیعی ایجاد کند.

در این مدل تزریق به تقارن، حجم و برجسته سازی لب بر اساس نیاز آن توجه می‌شود. و سعی بر این است که تغییرات تا جای ممکن طبیعی و نچرال جلوه کنند. در این روش تزریق بر اساس مدل لب هر شخص اقدامات متفاوت انجام می‌گیرد.

مدل‌های تزریق ژل لب
مدل‌های تزریق ژل لب

ژل لب گرد

در این مدل از انواع مدل ژل لب، تمرکز بیشتر روی لب بالاست و در واقع لب بالا حجم کمی بیشتری از لب پایین دارد. همچنین قسمت V شکل لب بالا تیز نیست و قوسی گردتر و ملایم‌تر دارد. این تکنیک می‌تواند چین و چروک‌های اطراف لب را از بین برده و صاف کند.

ژل لب قلوه ای

در مدل تزریق ژل لب قلوه‌ای تمرکز بیشتر بر حجم و برجستگی لب‌هاست. بنابراین تمامی قسمت‌های لب باید به یک اندازه دارای حجم شوند و لب‌ها به طور کلی حالتی برجسته و قلوه‌ای پیدا کنند. این روش در مین انواع مدل ژل لب نیاز به مهارت و تجربه پزشک دارد زیرا باید اندازه تزریق به دقت مد نظر قرار گرفته شود تا عدم تقارن در لب‌ها به وجود نیاید.  

ژل لب سه دکمه ای

در این مدل تزریق همانطور که از نامش پیداست، تمرکز بر روی سه نقطه از لب‌هاست. نقطه مرکزی لب بالا، و دو نقطه کنای در لب پایین. در این روش این به سه ناحیه فیلر تزریق می‌شود. گاهی ممکن است به نواحی دیگر هم در صورت کم حجم بودن فیلر تزریق شود، اما هدف اصلی سه نقطه ذکر شده است.

این روش جدیدا طرفدار بیشتری پیدا کرده است. زیرا حالت خاصی به لب‌ها می‌دهد و زیبایی متفاوتی در آنها ایجاد می‌کند.

ژل لب چاک دار

احتمالا نمونه‌های این مدل تزریق را بین انواع مدل ژل لب این روزها زیاد دیده‌اید. مدل ژل لب چاک دار به مرور از محبوبیت بیشتری برخوردار شد. همانطور که مشخص است لب پایین در حالت طبیعی خط فرورفته‌ای در مرکز خود دارد و دو طرف این خط از برجستگی بیشتری بخوردار است.

در تزریق ژل لب چاکدار، دو طرف این فرورفتگی فیلر تزریق می‌شود و برجسته‌تر می‌شوند، و بنابراین چاک وسط لب بیشتر نمایان می‌شود. این فرم تزریق زیبایی و جذابیت خاصی به لب‌ها می‌دهد.

ژل لب هالیوودی

در این مدل تزریق، همانطور که از نامش پیداست از سلبریتی‌های هالیوودی الهام گرفته می‌شود. نمونه لب‌هایی که در ستاره‌های هالیوود می‌بینیم، باعث شده خیلی‌ها دلشان بخواهد از فرم‌های لب آنان برخوردار باشند.

در این مدل تزریق معمولا لب بالا و پایین به یک میزان تزریق شده و حجیم می‌شوند. و حالت جذابی در چهره ایجاد می‌نمایند.

انواع مدل تزریق فیلر لب
انواع مدل تزریق فیلر لب

ژل لب فانتزی

این مدل همانطور که از نامش پیداست بین افرادی محبوب است که عمل‌های زیبایی فانتزی را دوست دارند و چندان به نچرال بودن اهمیتی نمی‌دهند. در این مدل تزریق لب‌ها بیشتر از اندازه معمول حجیم شده و حالتی فانتزی به خود می‌گیرند. کسانی که عمل بینی فانتزی و گونه‌های فانتزی و برجسته دارند معمولا این مدل ژل لب را انتخاب می‌کنند. توجه کنید که این مدل ژل لب و اندازه و حجم آن ممکن است با دیگر اجزای صورت هماهنگی نداشته باشد و بیشتر جلب توجه کند.

ژل لب صدفی

در این تزریق از انواع مدل ژل لب، لب پایین بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. دو برجستگی لب پایین با فیلر پر شده و حالتی شبیه صدف پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک جرن سعی کردیم انواع مدل ژل لب را به شما دوستان معرفی کرده و درباره انها توضیح دهیم. به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته ایجاد زیبایی بیشتر با توجه به اجزای چهره شماست. بنابراین بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با چهره شما هارمونی و هماهنگی بیشتری داشته باشد. پزشکان و متخصصان زیبایی می‌توانند در این زمینه به شما کمک و راهنمایی لازم را بدهند.

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان جهت انجام انواع کارهای زیبایی مانند تزریق ژل لب با متخصصان کلینیک جردن تماس بگیرید. کلینیک فوق تخصصی جردن با مدیریت پروفسور نیلفروش زاده یکی از بهترین و معتبرترین مراکز برای انجام کارهای زیبایی است.

سوالات متداول انواع مدل تزریق ژل لب

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشنامه تزریق ژل دانشنامه تزریق فیلر زیبایی زنان

مقالات مرتبط