تزریق ژل لب عروسکی یا باربی + نحوه تزریق و موارد منع

تزریق ژل لب عروسکی
33

تزریق ژل لب عروسکی یا باربی + نحوه تزریق و موارد منع

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تزریق ژل لب یکی از روش‌های زیبایی است که این روزها طرفدار زیادی در بین خانم‌ها دارد. فرم، حالت و حجم لب‌ها می‌تواند تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت چهره بگذارد. انواع مختلفی از مدل ژل لب وجود دارد که یکی از آنها ژل لب عروسکی یا باربی است.

اما ژل لب باربی یا عروسکی چه شکلی است؟ چند سی سی ژل برای این مدل نیاز است؟ این مدل برای چه افرادی مناسب است؟ چه مزایایی دارد؟ هزینه این تزریق چقدر است؟ چه کسانی نمی‌توانند ژل لب تزریق کنند؟ در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک جردن درباره ژل لب عروسکی صحبت می‌کنیم و به سوالات رایج در این زمینه پاسخ می‌دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ژل لب عروسکی چه شکلی است؟

ژل لب عروسکی حالتی پر و حجیم به لب‌ها می‌دهد، درست مثل لب‌های یک عروسک باربی. لب‌های برجسته بعد از تزریق این مدل ژل لب، بسیار به چشم می‌آیند، طوری که هر کس با دیدن شما می‌تواند فورا متوجه این تغییر شود. در واقع باید گفت ژل لب عروسکی یا باربی حالتی فانتزی دارد و بیشتر برای کسانی مناسب است که علاقه به مدل‌های فانتزی و عروسکی دارند. کسانی که طرفدار تغییرات طبیعی هستند و مایل نیستند کسی متوجه تزریق ژل آنها شود، بهتر است این مدل را انتخاب نکنند.

عکس ژل لب مدل عروسکی یا باربی
عکس ژل لب مدل عروسکی یا باربی

نحوه تزریق ژل لب عروسکی چگونه است؟

در تزریق ژل لب عروسکی معمولا تزریق در قسمت میانی لب پایین صورت می‌گیرد و حالت برجسته‌ای به آن می‌دهد. در لب بالا نیز قسمت میانی تزریق شده و حالتی پر و قلوه‌ای به خود می‌گیرد. بنابراین لب‌ها چیزی شبیه لب‌های عروسک باربی می‌شوند.

برای تزریق این مدل ژل لب باید به یک کلینیک معتبر با پزشکان متخصص و با تجربه مراجعه کنید. پزشک می‌تواند به شما کمک کند که آیا این مدل به صورت شما می‌آید یا نه. و در صورت انتخاب مدل عروسکی، نکات لازم برای تزریق را رعایت کند تا بتواند تا حد امکان مدل دلخواه شما را در لب‌ها ایجاد کند.

چند سی سی ژل برای تزریق ژل لب عروسکی نیاز است؟

در مدل لب عروسکی معمولا به میزان ژل بیشتری نیاز است، چون در این مدل حجم لب‌ها و ارتفاع آنها بیشتر هستند. اما نمی‌توان میزان مشخصی برای ژل مورد نیاز تعیین کرد، چرا که این موضوع بستگی به عوال متعددی از جمله شکل لب‌های فرد، میزان باریکی لب‌ها و سلیقه و خواسته فرد و تصمیم پزشک دارد.

در واقع این مورد از شخص به شخص متفاوت است. ممکن است تزریق یک سی سی ژل برای یک فرد کافی و مناسب باشد و فرد دیگری به میزان کمتر یا بیشتری از ژل برای ایجاد مدل دلخواه و حجم دلخواه خود نیاز داشته باشد.

اما نکته‌ای که بیشتر پزشکان و کلینیک‌ها روی آن تاکید دارند، این است که بهتر است یکدفعه مقدار زیادی ژل به لب تزریق نشود. بلکه این تزریق ابتدا با مقدار کم شروع شود و بعد در صورت نیاز و در جلسات بعدی تکمیل گردد.

ژل لب عروسکی برای چه کسانی مناسب است؟

قبل‌تر اشاره کردیم که این مدل ژل باید برای صورت فرد مناسب باشد و هارمونی زیبایی با دیگر اجزای صورت ایجاد کند. تزریق ژل لب عروسکی برای کسانی مفید است که:

  • خواهان تغییر چشمگیر در فرم و حجم لب‌های خود هستند.
  • از اینکه دیگران متوجه تزریق ژل آنها شوند نگران نیستند.
  • دلشان می‌خواهد شبیه عروسک باربی شوند.
  • صورت گرد یا مستطیل شکل دارند.
  • طرفدار فرم‌های فانتزی هستند.
  • بانوان جوان برای این مدل مناسب‌تراند.
تزریق ژل لب باربی
تزریق ژل لب باربی

مزایای ژل لب عروسکی چیست؟

مهم‌ترین مزایای ژل لب باربی یا عروسکی عبارتند از:

  • برجستگی و حجم قابل توجهی به لب‌ها می‌دهد.
  • چهره را جذاب‌تر و زیباتر می‌کند.
  • از ماندگاری خوبی برخوردار است.
  • حس اعتماد به نفس فرد را تقویت می‌کند.
  • مشکل نمایان شدن لثه هنگام خندیدن را در افرادی که این مشکل را دارند برطرف می‌کند.
  • قابل بازگشت است.
  • هزینه کمتری نسبت به عمل‌های زیبایی مثل پروتز لب دارد.
  • حالت عروسکی به چهره شما می‌دهد.

ماندگاری ژل لب عروسکی چقدر است؟

میزان ماندگاری ژل لب عروسکی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ عواملی مثل سن فرد، میزان متابولیسم بدن او، سبک زندگی فرد و برند ژل. برندهای مختلفی از ژل در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌ها، کیفیت و ماندگاری مخصوص خودشان را دارند. مواردی که ذکر کردیم همگی در میزان ماندگاری ژل لب عروسکی نقش دارند. اما اگر به طور میانگین بخواهیم این ماندگاری را در نظر بگیریم چیزی بین 6 ماه تا 1 سال است.

هزینه ژل لب عروسکی چقدر است؟

همانطور که اشاره کردیم ژل‌ها در برندها و کیفیت‌های مختلفی در بازار موجود هستند و هر یک قیمت مخصوص خود را دارند. مثلا در سال 1403 قیمت یک سی سی ژل بسته به برند آن از حدود 4 تا حدود 9 میلیون تومان متفاوت است.

از موارد دیگری که روی هزینه نهایی تزریق ژل لب عروسکی نقش دارند می‌توان به میزان نیاز فرد به تزریق ژل، یعنی مقدار ژل مصرفی، و اعتبار و کیفیت کلینیک و میزان دستمزد پزشک اشاره کرد. در نهایت قیمت ژل لب عروسکی یا باربی، بعد از معاینه و تعیین برند و مقدار ژل مورد نیاز مشخص می‌گردد. این نکته را هم بدانید که هزینه را اولویت انجام قرار ندهید، ارزانی و کلینیک نامعتبر ممکن است منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیر برای شما گردد.

چه کسانی نباید ژل لب تزریق کنند؟

اگر شامل هریک از شرایط زیر می‌شوید بهتر است با پزشک مشورت کنید چون ممکن است تزریق ژل برای شما مضر باشد:

  • افرادی که به بیماری‌های خودایمنی مبتلا هستند.
  • افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند.
  • بانوانی که در دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برند.
  • کسانی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری‌های عفونی هستند.
  • افرادی که تبخال یا زخم روی لب خود دارند.
  • افرادی که مشکلات حاد پوستی دارند.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک جردن درباره ژل لب عروسکی یا باربی و ویژگی‌های آن صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که نحوه این تزریق چگونه است و بیشتر برای چه کسانی مناسب است. سپس به مزایا و هزینه تزریق این مدل ژل لب پرداختیم.

فراموش نکنید که داشتن هارمونی و هماهنگی شرط اول و اساسی در زیبایی چهره است. بنابراین بهتر است پیش از هر تصمیم گیری درباره مدل تزریق ژل لب خود، یک کلینیک معتبر انتخاب کرده و با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید. کلینیک فوق تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر جردن در تهران، مفتخر به انجام انواع کارهای زیبایی از جمله تزریق ژل لب باربی یا عروسکی با مدیریت پروفسور نیلفروش زاده است. رضایت حداکثری و کیفیت عالی از شعارهای محقق شده این کلینیک بوده است. برای دریافت نوبت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول تزریق ژل لب باربی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشنامه تزریق ژل دانشنامه تزریق فیلر زیبایی زنان

مقالات مرتبط