ژل آلیاکسین؛ کاربردها، انواع، ماندگاری و قیمت

ژل آلیاکسین
259

ژل آلیاکسین؛ کاربردها، انواع، ماندگاری و قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ژل‌ها و فیلرها کاربرد گسترده‌ای در خدمات زیبایی و جوانسازی دارند. انواع فیلر در برندهای مختلف در بازار موجوداند و هر کدام کیفیت، ماندگاری و ویژگی‌های دیگر خود را دارند. برخی از این برندها به تناسب کیفیت خود در میان متقاضیان محبوب‌تراند. یکی از برندهای با کیفیت و محبوب ژل آلیاکسین است.

اما ژل آلیاکسین چه کاربرد و انواعی دارد؟ این ژل چگونه ساخته شده؟ آیا قبل از تزریق نیاز به تست دارد؟ نتیجه‌اش موقتی است یا دائمی؟ ماندگاری‌اش چقدر است؟ قیمت این ژل چقدر است؟ در این مقاله از مجله زیبایی کلینیک جردن این ژل را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم و درباره تمام خصوصیات آن توضیح می‌دهیم. اگر شما هم قصد تزریق ژل دارید و می‌خواهید این برند را بیشتر بشناسید حتما تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

ژل آلیاکسین چیست؟

به تحقیق پزشکان کلینیک جردن برند ژل آلیاکسین یک طیف محصولات فیلر پوستی است که حاوی ترکیبی از وزن‌های مولکولی مشخص هیالورونیک اسید برای به دست آوردن اثرات بیولوژیکی و مکانیکی مختلف است. ویژگی‌های کلیدی آلیاکسین یکپارچگی و پایداری بافت بالا است که نتیجه طبیعی و در عین حال طولانی مدت را به دست می‌دهد. این فیلر توسط IBSA Farmaceutici Italia در یک سایت مورد تایید FDA ایالات متحده در ایتالیا تولید و توسط HA-Derma Ltd در بریتانیا و ایرلند توزیع شده است(1).

این فیلر یک نوع اسید هیالورونیک غیرحیوانی (HA) است. اسید هیالورونیک‌ها با بافت بدن سازگارند و به مرور جذب می‌شوند.

ژل آلیاکسین شامل چه ماده‌ای می‌شود؟

هیالورونیک اسید IBSA یک اسید هیالورونیک با درجه فوق العاده خالص است که از طریق فرآیند تخمیر زیستی اختراع استرپتوکوکوس زئواپیدمیکوس تولید می‌شود که از نظر خلوص، ایمنی و مقاومت بالای آن در برابر فرآیندهای تولید حرارتی به عنوان “کیفیت برتر” در سراسر جهان رتبه بندی می‌شود.

تزریق ژل آلیاکسین
تزریق ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین چطور ساخته می شود؟

فرآیند پیوند متقابل Aliaxin یک ژل آماده برای استفاده بدون نیاز به تکه تکه شدن یا دستکاری اضافی، را به وجود می‌آورد، با درصد پیوند متقابل کم (<10٪) و محتوای کم باقیمانده BDDE (<0.1ppm). همه این‌ها به لطف بهینه سازی ویژگی‌های ویسکوالاستیک، تزریق محصول نهایی را ایمن‌تر و آسان‌تر می‌کند.

آیا ژل آلیاکسین قبل از تزریق نیاز به تست پوستی دارد؟

این ژل نیاز به تست روی پوست ندارد و می‌توانید با اطمینان آن را برای نواحی مورد نظر استفاده کنید و نگران بروز حساسیت نباشید.

ژل آلیاکسین دائمی است یا موقتی؟

این ژل از اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک در طی چند ماه به طور کامل در پوست تجزیه می‌شود و در نهایت هیچ اثری از تزریق فیلر باقی نمی‌ماند. اسید هیالورونیک از جنس بافت بدن است و به دلیل سازگاری با بدن و عدم بروز آلرژی بسیار محبوب و رایج است.

این فیلر باید فقط توسط پزشک متخصص و افراد آموزش دیده تزریق شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع ژل آلیاکسین

به نقل از سایت consultingroom آلیاکسین برای استفاده در قسمت‌های مختلف انواع متفاوتی دارد. به طور مثال ژلی که برای زیر چشم استفاده می‌شود با ژل مخصوص گونه فرق دارد.

4 فرمول مختلف برای ALIAXIN موجود است که عبارتند از:

  • Aliaxin SR (2 x 1ml)  – درجه 1: برای نواحی پهن و همچنین مشخص کردن خطوط کانتورینگ صورت با اثری طولانی مدت.
  • Aliaxin FL (2 x 1ml)  –  درجه 2: “خطوط ظریف” – درمان های خاص برای خطوط ریز با ویسکوزیته ایده آل برای بازگرداندن سفتی و وضوح طبیعی. همچنین برای تعیین مرز لب‌ها استفاده می‌شود.
  • Aliaxin GP (2 x 1ml)  – درجه 3: “عملکرد جهانی” ایده آل برای درمان شایع‌ترین عیوب صورت، ارائه یک اثر اصلاحی و طولانی مدت برای چین و چروک‌ها و چین‌های بارزتر (چین‌های بینی، چانه، بزرگ کردن لب‌ها و گونه‌ها).
  • Aliaxin EV (2 x 1ml) – درجه 4: “حجم اساسی” – ایده آل برای ایمپلنت‌های زیر جلدی، به لطف ظرفیت لیفتینگ بهینه، حجم صورت و تقارن‌های آن را با نتایج طبیعی بازیابی می‌کند.

در جلسه معاینه پزشک ژل مناسب برای ناحیه مورد نظر را به شما معرفی و پیشنهاد می‌کند.

کاربرد ژل آلیاکسین برای لب
کاربرد ژل آلیاکسین برای لب

ژل آلیاکسین چه کاربردهایی دارد؟

این ژل کاربردهای متعددی دارد از جمله:

حجم دادن به صورت

از انواع مختلف این فیلر برای حجم دهی به گونه، چانه، لب، زیر چشم، و شقیقه استفاده می‌شود. این فیلر می‌تواند با خاصیت پرکنندگی خوبی که دارد حجم ایده آل را در نواحی مورد نظر چهره شما ایجاد کند.

رفع چین و چروک

یکی دیگر از کاربردهای آلیاکسین رفع چین و چروک و خطوط ناخواسته صورت است. مثل خط خنده، خط اخم، خطوط پیشانی. این فیلر می‌تواند جای جوش و آکنه و زخم را بهبودبخشد.

رفع گودی زیر چشم

یکی از بهترین برندها برای تزریق زیر چشم آلیاکسین است. البته این برند برای استفاده در زیر چشم نوع متفاوت و سبک‌تری دارد. تزریق این فیلر می‌تواند گودی زیر چشم را پر کرده و با خاصیت کلاژن سازی خود سیاهی و تیرگی را یز به مرور کاهش دهد.

آبرسانی و کلاژن سازی

کاربرد این فیلر فقط با هدف پرکنندگی نیست. طیف فیلرهای آلیاکسین از ویژگی‌های HA (هیالورونیک اسید) بهره می‌برد و نه تنها از عمل LIFT (پر کردن) بلکه از عمل HYDRO از طریق آبرسانی مجدد و تحریک بافت پوست برای کلاژن سازی پشتیبانی می‌کند.

چه کسانی نباید ژل تزریق کنند؟

افراد زیر باید از تزریق فیلر آلیاکسین یا هر فیلر دیگری خودداری کنند:

  • افرادی که دارای آلرژی هستند.
  • زنانی که در دوران بارداری هستند.
  • زنانی که در دوره شیردهی هستند.

آیا ژل آلیاکسین عوارض دارد؟

ژل آلیاکسین به دلیل اینکه جزو ژل‌های هیالورونیک اسید است خطر عوارض و آلرژی ندارد و فقط مثل همه روش‌های زیبایی شاهد عوارض موقتی و گذرا خواهید بود، مثل قرمزی، تورم، خارش. این عوارض بعد از چند ساعت یا نهایتا یک روز از بین می‌روند.

ماندگاری ژل آلیاکسین چقدر است؟

این ژل جزو فیلرهای با کیفیت و با ماندگاری بالاست. ماندگاری ژل آلیاکسین به طور میانگین در حدود هشت تا دوازده ماه تخمین زده شده است.

قیمت ژل آلیاکسین چقدر است؟

قیمت این ژل بسته به میزان مورد نیاز برای استفاده شما دارد و همچنین نوع ژلی که انتخاب می‌کنید. هزینه ژل آلیاکسین برای زیر چشم با قیمت ژل آلیاکسین برای لب و قسمت‌های دیگر تا حدودی متفاوت است. هزینه این ژل از هر سی سی 3/100/000 تومان آغاز می‌شود اما بسته به زمان ممکن است متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت ژل باید از طریق تماس با کلینیک جردن اقدام کنید.

مقالات مرتبط:

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم درباره برند ژل آلیاکسین و همه جزئیات و سوالات مربوط به آن توضیح دهیم. بدون شک انتخاب آلیاکسین به عنوان فیلر می‌تواند انتخاب بسیار با کیفیت و خوبی باشد. دانستن ویژگی‌های برندهای مختلف می‌تواند به شما کمک کند که در انتخاب خود آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

سوالات متداول ژل آلیاکسین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اطلاعات دارویی دانشنامه تزریق ژل دانشنامه تزریق فیلر

مقالات مرتبط