تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی چگونه انجام می‌شود؟

77

تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی چگونه انجام می‌شود؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تزریق فیلر لب این روزها از محبوبیت زیادی برخوردار است. مدل‌های مختلفی از ژل لب وجود دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که یک تزریق تا حد ممکن طبیعی داشته باشند. بنابراین تزریق ژل لب نچرال یا فیلر لب نچرال پرطرفدار شد.

در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک جردن درباره تزریق ژل لب نچرال صحبت می‌کنیم. اگر شما هم قصد تزریق ژل لب دارید و نمی‌خواهید لب‌هایتان حالت غیرطبیعی به خود بگیرد، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ژل لب چیست؟

فیلرهای لب که به عنوان فیلرهای پوستی یا فیلرهای صورت نیز شناخته می‌شوند، درمان‌های تزریقی هستند که برای افزایش حجم و پرکردن خطوط ظریف و چین و چروک در محل تزریق عمل می‌کنند. فیلرها از نظر ماده فعال متفاوت هستند، اما برای تزریق لب، رایج‌ترین فیلرها ژل‌های اسید هیالورونیک مثل Juvederm و Restylane هستند.

این ژل‌ها از ماده فعال اسید هیالورونیک استفاده می‌کنند که یک ماده طبیعی در بدن است که به افزایش حجم و آبرسانی به ناحیه درمان کمک می‌کند. این ژل‌ها برای تزریق لب مورد تایید FDA هستند و لب‌های پر و هیدراته را برای افراد به ارمغان می‌آورند و رنگ و قابلیت ارتجاعی را باز می‌گردانند.

آیا تزریق ژل لب نچرال ممکن است؟

پاسخ این سوال بله است. با گشت و گذار در رسانه های اجتماعی، ممکن است با سلبریتی‌ای مواجه شویم که بیش از حد فیلر تزریق کرده است، و در نتیجه نوعی ظاهر اردک‌مانند در لب‌هایش پیدا کرده، که این حالت زمانی رخ می‌دهد که لب بالایی بیش از حد پر می‌شود و باعث می‌شود بیشتر از آنچه طبیعی به نظر می رسد بیرون بزند.

لب سوسیس‌مانند نیز می‌تواند یک اتفاق رایج باشد که به دست افراد غیرمتخصص و کم تجربه ایجاد می‌شود، زمانی که فیلر را به طور یکنواخت در لب های بالا و پایین تزریق می‌کنند که منجر به عدم کانتورینگ لب‌ها می‌شود. حتما باید به دنبال یک پزشک با تجربه باشید که ساختار لب‌ها و نحوه افزودن فیلر برای ظاهر طبیعی را به طور هنرمندانه درک کند.

هر فرد یک فرم لب منحصر به خود دارد. پزشک در بررسی آناتومی طبیعی هر بیمار و تعیین محل و غلظت هر تزریق برای رسیدن به اهداف آنها متخصص است. او باید بداند که چگونه نواحی مختلف لب‌ها حجم کم و بیش دارند تا شکل لب ایده آل را حفظ کرده یا ایجاد کند. وقتی که به حجم لب فکر می‌کنیم، نسبت طلایی وجود دارد، که در آن لب بالایی حدود دو سوم لب پایین پر است. دستیابی به کانتور لب ایده آل به شکل و تقارن کمان کوپید بستگی دارد که منحنی مرکز لب بالایی است. باید نوعی مثلث بین کمان کوپید و خطوط فیتروم ایجاد شود تا ظاهری طبیعی و خوشایند داشته باشد.

ژل لب نچرال چطور تزریق می‌شود؟

برای دریافت فیلر لب طبیعی شما باید یک ویزیت با دکتر متخصص و باتجربه‌ای که انتخاب کرده‌اید داشته باشید. شما مشاوره‌ای با پزشک خواهید داشت که در آنجا اهداف زیبایی خود را مورد بحث قرار داده و پزشک کانتور طبیعی لب‌های شما را بررسی می‌کند. پس از مشاوره، دکتر توصیه می‌کند که کدام فیلر به بهترین وجه نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند.

در هفته منتهی به تزریق، دکتر به افراد توصیه می‌کند که از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن، روغن ماهی و ویتامین E خودداری کنند تا خطر کبودی پس از تزریق کاهش یابد. هنگامی که برای تزریق خود می‌روید، پزشک با علامت گذاری محل تزریق شروع می‌کند. به طور معمول، به دلیل وجود لیدوکائین در پرکننده تزریقی، که یک عامل بی حس کننده است، نیازی به کرم بی حس کننده موضعی نیست. این موضوع تضمین می‌کند که حداقل درد در طول درمان وجود داشته باشد، و اکثر بیماران احساس میکنند که در طول تزریق درد کمی دارند یا اصلاً دردی احساس نمی‌کنند.

پس از این روش، پزشک کیسه یخ را روی محل تزریق قرار می‌دهد تا خطر کبودی را به حداقل برساند. تورم، قرمزی، کبودی و درد خفیف از عوارض جانبی معمول و خفیف هر درمان تزریقی هستند و باید طی چند روز خود به خود برطرف شوند. پس از درمان نیازی به استراحت نیست و افراد می‌توانند بلافاصله پس از انجام عمل به فعالیت‌های برنامه ریزی شده منظم خود بازگردند.(1)

مزایای ژل لب نچرال چیست؟

تزریق مدل ژل لب طبیعی مزایای متعددی دارد که در اینجا به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • ایجاد حجم مناسب و دلخواه در لب‌ها
  • قرینه سازی لب‌ها و برطرف کردن قسمت‌های نامتقارن
  • پر کردن چین و چروک لب‌ها
  • ایجاد ظاهر زیبای طبیعی و نچرال در لب‌ها
  • مقرون به صرفه بودن روش تزریق ژل نسبت به روش‌های زیبایی دیگر
  • برگشت پذیر بودن این روش در صورت عدم رضایت
  • اصلاح پذیر بودن روش

هزینه تزریق فیلر لب نچرال چقدر است؟

قیمت تزریق ژل لب طبیعی می‌تواند بسته به عوامل مختلفی متفاوت باشد. یکی از این عوامل برند ژل است. ژل‌های هیالورونیک اسید در برندهای مختلف با کیفیت و میزان ماندگاری متفاوت در بازار موجود هستند.

همچنین میزان نیاز لب‌های شما به ژل و مقدار ژل تزریقی نیز در قیمت تاثیرگذار است. در اغلب موارد یک سی سی ژل می‌تواند کافی باشد اما برخی اوقات به مقدار بیشتری ژل برای دریافت نتیجه مطلوب نیاز است.

و در نهایت اعتبار کلینیک زیبایی که انتخاب کرده‌اید و مهارت و شهرت پزشک می‌تواند در قیمت تزریق ژل لب موثر باشد. فراموش نکنید که برای این کار حتما از طریق کلینیک‌های معتبر اقدام کنید. انجام این کار به دست افراد غیرمتخصص می‌تواند عوارض خطرناکی برای شما به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

در این نوشته از مجله زیبایی جردن درباره تزریق ژل لب نچرال صحبت کردیم. در میان انواع مدل‌های تزریق ژل لب مثل مدل عروسکی و ژل لب روسی و غیره، اخیرا ژل لب مدل نچرال و طبیعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. بنابراین مهارت پزشک در ایجاد حجم و فرم طبیعی در لب‌های شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سوالات متداول تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشنامه تزریق ژل دانشنامه تزریق فیلر زیبایی زنان

مقالات مرتبط