اندولیفت زیر چشم؛ بهترین درمان غیرتهاجمی برای مشکلات پوستی چشم

36

اندولیفت زیر چشم؛ بهترین درمان غیرتهاجمی برای مشکلات پوستی چشم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بسیاری از افراد دچار پف زیر چشم هستند و دوست دارند به طریقی این مشکل را بهبود دهند. روش‌های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد که یکی از جدیدترین روش‌ها برای این کار اندولیفت زیر چشم است. حتما تا به حال نام اندولیفت را شنیده اید، این درمان کاربردهای زیادی دارد و یکی از محبوب ترین روش‌ها برای جوانسازی پوست است. اگر می‌خواهید درباره کاربرد اندولیفت در قسمت زیر چشم بدانید تا انتهای این مقاله از کلینیک زیبایی جردن را مطالعه کنید.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت یکی از روش‌های محبوب جوانسازی پوست است که به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می‌شود. در این روش یک فیبر نوری بسیار نازک به لایه‌های زیرین پوست وارد می‌شود و در حد فاصل بین بافت چربی و درم عمقی قرار داده می‌شود. با جا به جا کردن فیبر در ناحیه مورد نظر انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می‌شود.

اندولیفت زیر چشم چیست؟

اندولیفت زیر چشم یک روش غیر جراحی و جدید است که می‌تواند با تحریک کلاژن کاربردهایی مثل سفت کردن پوست و از بین بردن چربی اضافی و کاهش یا حذف پف زیر چشم داشته باشد. اندولیفت یک متد درمانی بر پایه لیزر دایود می‌باشد. اگر در برخی از افراد تجمع بافت چربی باعث افتادگی پوست زیر چشم باشد، این روش می‌تواند با حذف این سلول‌ها باعث لیفت پوست در این قسمت شود.

اندولیفت زیر چشم چگونه انجام می‌شود؟

روند درمان به این صورت است که ابتدا با استفاده از بی حسی، ناحیه مورد نظر بی حس می‌شود و از محافظ داخل چشمی برای محافظت از چشم‌ها در برابر لیزر استفاده می‌شود. در مرحله بعد فیبر نوری را به ناحیه مورد نظر یعنی قسمت زیر چشم وارد می‌کنند تا لیزر بتواند کار خود را انجام دهد و سلول‌های چربی را از بین ببرد و تولید کلاژن تحریک شود که این موضوع باعث جواسازی و لیفت پوست خواهد شد.  

اندولیفت زیر چشم
اندولیفت زیر چشم

مزایای اندولیفت زیر چشم چیست؟

اندولیفت زیر چشم مزایایی دارد که باعث محبوبیت این روش شده است و باعث شده است بسیاری از افراد این روش را به روش‌ جراحی ترجیح دهند. برخی از مزایای اندولیفت زیر چشم عبارتند از:

  • این روش عوارض حداقلی را دارد
  • نتایج بلافاصله بعد از انجام کار قابل مشاهده است
  • نتایج این روش طولانی مدت هستند
  • این روش نیازی به بیهوشی ندارد
  • روشی ایمن و تایید شده است
  • هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد.

ایا اندولیفت زیر چشم عوارض جانبی دارد؟

اگر اندولیفت زیر چشم توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود، معمولا عوارضی ندارد و روشی ایمن است.

هزینه اندوالیفت زیر چشم چقدر است؟

قیمت اندولیفت زیر چشم با توجه به عواملی می‌تواند متغیر باشد. مواردی که ممکن است روی هزینه اندولیفت زیرچشم تاثیر بگذارد عبارتند از: کلینیک مورد نظر، تخصص پزشک، محدوده جغرافیایی و غیره. البته اندولیفت دور چشم نسبت به دیگر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر است.

آیا اندولیفت دور چشم دائمی است؟

نتایج اندولیفت حدودا 2 تا 3 سال ماندگاری دارد. البته مواردی مثل رعایت رژیم غذایی، پرهیز از سیگار کشیدن و مصرف الکل و رسیدگی به پوست همگی در ماندگاری این روش تاثیر گذارند.

اندو لیفت زیر چشم
اندو لیفت زیر چشم

اندولیفت زیر چشم در کلینیک جردن

اهمیت مراجعه به یک کلینیک معتبر و انجام کارهای درمانی و زیبایی توسط یک پزشک متخصص و ماهر در گرفتن بهترین نتیجه از درمان بسیار زیاد است. پروفسور نیلفروش زاده مبدع و اولین پزشک متخصص پوستی هستند که از روش غیر جراحی اندولیفت جهت برداشت پف زیر چشم و همچنین افتادگی پلک فوقانی به دلیل تجمع چربی استفاده نمودند. می‌توانید تمام خدمات زیبایی خود را در این کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را از کاری که انجام داده اید بگیرید.

درمان پف زیرچشم با اندولفیت توسط پرفسور نیلفروش زاده

پروفسور نیلفروش زاده مبدع و  اولین پزشک متخصص پوستی هستند که از روش غیرجراحی اندولیفت جهت برداشت پف زیر چشم و همچنین افتادگی پلک فوقانی به دلیل تجمع چربی استفاده نمودند و نتایج اثر بخش این دو  متد درمانی در دو  ژورنال معتبر بین المللی Journal of Cosmetic Dermatology(Wiley) و Lasers in Medical Science(Springer) در سال 2022  به چاپ رسید. این  دو متد درمانی مورد توجه بسیاری از پزشکان متخصص پوست در سراسر دنیا قرار گرفته است. همانطور که می دانیم درمان معمول  پف زیر چشم و افتادگی پلک در اثر تجمع توده چربی روش جراحی بوده است اما پروفسور نیلفروشزاده از متد غیرجراحی با استفاده از اندولیفت در درمان پف زیر چشم و افتادگی پلک فوقانی استفاده نموده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جمع‌بندی

در این مقاله از کلینیک جردن سعی کردیم اطلاعاتی در رابطه با اندولیفت زیر چشم به شما ارائه دهیم. اندولیفت دور چشم یک روش جدید، ایمن و موثر است که برای جوانسازی و از بین بردن پف زیر چشم به کار می‌رود و به دلیل غیر جراحی بودن روش و عدم نیاز به بیهوشی و همچنین حداقل عوارض جانبی طرفداران زیادی دارد. همچنین در این مقاله یکی از کلینیک‌های زیبایی تهران را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با خیال راحت خدمات زیبایی خود را انجام دهید. کلینیک جردن مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاه‌های ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه‌های FDA آمریکا و CE European می‌باشند.

سوالات متداول اندولیفت زیر چشم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوانسازی پوست دانشنامه اندولیفت

مقالات مرتبط