اندولیفت شکم؛ کاربرد و مزایای شگفت انگیز آن برای کاهش چربی شکم

98

اندولیفت شکم؛ کاربرد و مزایای شگفت انگیز آن برای کاهش چربی شکم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اندولیفت یک درمان  با حداقل تهاجم و با استفاده از لیزر است که برای جوانسازی پوست صورت و بدن به کار می‌رود. از اندولیفت به منظور ساخت کلاژن جدید برای کاهش افتادگی پوست و سفت کردن آن استفاده می‌شود. یکی از قسمت‌هایی که می‌توان از اندولیفت برای بهبود ظاهر آن استفاده کرد، قسمت شکم است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره اندولیفت شکم کسب کنید، تا انتهای این مقاله از کلینیک جردن ما را همراهی کنید.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت یکی از کم عوارض‌ترین و جدیدترین روش‌ها برای جوانسازی و بهبود ظاهر پوست است که در این روش یک فیبر بسیار نازک به لایه‌های زیرین پوست وارد می‌شود و در حد فاصل بین بافت چربی و قسمت عمیق لایه درم قرار می‌گیرد. لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌گردد. با جا به جا کردن فیبر در ناحیه مورد نظر انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می‌شود. این روش نتیجه ای تقریبا شبیه به جراحی با لیفت دارد اما بدون بیهوشی و به صورت سرپایی انجام می‌شود.

اندولیفت شکم چیست؟

اندولیفت شکم یک روش برای لیفت پوست و کاهش سایز در قسمت شکم است. این روش برای افرادی که افتادگی کم یا سلولیت کم در ناحیه شکم دارند مناسب است. اندولیفت شکم یک روش محبوب برای کاهش چربی در منطقه شکم است که می‌توانید در موارد خفیف‌تر به جای این که سراغ روش‌های جراحی بروید از این روش استفاده کنید.

کاهش چربی شکم با اندولیفت
کاهش چربی شکم با اندولیفت

مزایای اندولیفت شکم چیست؟

اندولیفت شکم مزایایی دارد که باعث محبوبیت این روش شده است. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • بهبود ظاهر بدن: با برداشتن چربی اضافی و سفت شدن عضلات شکم بعد از اندولیفت، شکل ظاهری اندام شما بهبود می‌یابد. روش اندولیفت شکم مناسب برای تراکم کم چربی که مقاوم به ورزش بوده و با انجام رژیم غذایی و ورزش بهبود نمی‌یابد می‌باشد
  • بالا رفتن اعتماد به نفس: با بهبود نواقص بدن و رسیدن به فرم بهتر، طبیعتا اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد.
  • بهبود افتادگی و سلولیت پوست: اندولیفت شکم می‌تواند باعث شود سلولیت کم و افتادگی در ناحیه شکم بهبود یابد.

آیا اندولیفت شکم برای لاغری به کار می‌رود؟

این روش درمانی نمی‌تواند جایگزین روش‌های جراحی لاغری باشد و برای حجم زیاد چربی و چاقی زیاد کاربردی ندارد.

میزان لیفت پوست بستگی به چه پارامترهایی دارد؟

میزان لیفت پوست بستگی به موارد مختلفی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • سن
  • نوع پوست
  • میزان بافت چربی
  • میزان افتادگی پوست

میزان لیفت شدگی که در اثر حذف سلول‌های چربی و تحریک تولید کلاژن با اندولیفت اتفاق میفتد، در افراد متفاوت می‌باشد.

چند جلسه درمان برای اندولیفت شکم نیاز است؟

ابتدا پزشک باید نوع پوست و شرایط آن مثل مواردی مثل بافت چربی و میزان افتادگی پوست در فرد را بررسی کند و تشخیص دهد که آیا فرد کاندید انجام اندولیفت شکم هست یا خیر. تعداد مورد نیاز جلسات و فواصل بین جلسات با توجه به نتیجه جلسه اول تعیین خواهد شد.

آیا اندولیفت درد دارد؟

اندولیفت معمولا با تزریق بی حسی انجام می‌شود و درد قابل تحملی دارد. برخی از افراد احساس درد کم و ناراحتی خفیف را تجربه می‌کنند که طی مدت کوتاهی بهبود می‌یابد.

عوارض اندولیفت چیست؟

در صورتی که اندولیفت توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود، عوارض خاصی نخواهد داشت. کبودی و التهاب از عوارض طبیعی این روش محسوب می‌شود که بعد از مدت کوتاهی بهبود می‌یابند.

لیزر آندولیفت شکم
لیزر آندولیفت شکم

هزینه اندولیفت شکم چقدر است؟

هزینه اندولیفت شکم بستگی به موارد زیادی مانند پزشک مورد نظر، محدوده جغرافیایی کلینیک، شرایط بیمار، تعداد جلسات مورد نیاز و میزان افتادگی ناحیه دارد. اندولیفت شکم به دلیل وسعت ناحیه هزینه بیشتری نسبت به سایر نواحی بدن دارد.

اندولیفت شکم و کلینیک جردن

روش درمانی اندولیفت در درمان و بهبود افتادگی و کاهش استحکام بافت پوستی در بازو و شکم برای اولین بار در دنیا توسط پروفسور نیلفروش زاده و تیم تحقیقاتی ایشان انجام شد و نتایج حاصل از این متد درمانی در یکی از ژورنال های معتبر بین المللی به چاپ رسیده است. اگر این روش توسط بهترین متخصص اندولیفت انجام شود، می‌تواند نتایج خیلی خوبی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

در این مقاله درباره اندولیفت شکم و موارد کاربرد آن مطالب مختصری گفتیم. اندولیفت امروزه به علت تاثیر خوب و کم تهاجمی بودن به یک روش محبوب تبدیل شده است. اگر کاندید مناسبی برای این روش باشید و این کار توسط یک پزشک با تجربه و متخصص انجام شود نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. روش درمانی اندولیفت در درمان و بهبود افتادگی و کاهش استحکام بافت پوستی در بازو و شکم برای اولین بار در دنیا توسط پروفسور نیلفروش زاده و تیم تحقیقاتی ایشان انجام شد و نتایج حاصل از این متد درمانی در یکی از ژورنال های معتبر بین المللی به چاپ رسیده است. می‌توانید وقت خود را در کلینیک جردن رزرو کنید و بهترین نتیجه را به دست آورید.

سوالات متداول اندولیفت شکم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشنامه اندولیفت

مقالات مرتبط