اندولیفت بازو؛ بهترین روش غیرجراحی برای کاهش سایز و لیفت بازو

158

اندولیفت بازو؛ بهترین روش غیرجراحی برای کاهش سایز و لیفت بازو

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آیا غیر از جراحی راهی برای سفت کردن و کاهش چربی بازوها وجود دارد؟ این سوالی است که به طور مکرر پرسیده می‌شود. اندولیفت بازو یکی از روش‌های غیرجراحی و غیرتهاجمی برای این هدف است. این روش مدرن می‌تواند با هدف قرار دادن چربی‌ها و رفع افتادگی پوست به سفت شدن و جوانسازی بازوها کمک کند. در این نوشته از مجله زیبایی کلینیک جردن درباره این روش و تمامی جوانب مربوط به آن صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر اندولیفت بازو چیست؟

بر عکس روش‌های جراحی که شامل جای برش و بخیه برای براشتن چربی زیر پوست می‌شود، اندولیفت یک روش غیرتهاجمی و بدون برش است. کسانی که تمایل دارند با روشی غیرجراحی چربی بازوهای خود را کاهش داده و پوست بازو را سفت کنند می‌توانند از این روش مدرن بهره بگیرند.

اندولیفت با تحریک کلاژن سازی از طریق لیزر، به جوانسازی و بازیافتن حالت کشسانی پوست کمک می‌کند. این روش بر خلاف جراحی، دوره نقاهت طولانی و زخم‌های بزرگ ندارد و شامل خطرات روش جراحی نمی‌شود. اندولیفت اشعه لیزر را به لایه‌های عمیق پوست وارد می‌کند تا بتواند کلاژن سازی پوست را تحریک کند. همچنین این لیزر با طول موج مشخصی تنظیم شده است و می‌تواند سلول‌های چربی را مورد هدف قرار داده و از بین ببرد. در نتیجه پوستی جوان‌تر و سفت‌تر خواهیم داشت.

روش اندولیفت در یک جلسه و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود. با روش اندولیفت می‌توانیم ظاهری متناسب‌تر و مطلوب‌تر داشته باشیم بدون اینکه سختی‌های نقاهت و جراحی را متحمل شویم.

لیزر اندولیفت بازو چطور انجام می‌شود؟

از این روش برای کاهش چربی زیر پوست و رفع افتادگی و شلی پوست استفاده می‌شود. اشعه لیزر با دقت بالا به بافت‌های زیر پوست تابانده می‌شوند. طول موج این لیزر می‌تواند بافت‌های چربی را مورد هدف قرار دهد. در این روش انرژی نوری به نقاط خاصی از بازو وارد می‌شود. این انرژی از سطح پوست گذشته و به لایه‌های عمیق می‌رسد و در آنها تنش و انقباض ایجاد می‌کند. این فرآیند به کاهش چربی زیر پوست و همچنین افزایش تولید کلاژن برای سفت کردن پوست کمک می‌کند.

این روش می‌تواند به طور مشخص بافت چربی را مورد هدف قرار دهد و به بافت سالم اطراف هیچگونه آسیبی نمی‌رساند. و از آنجایی که روشی غیر تهاجمی و بدون برش است دوران نقاهت ندارد و فرد می‌تواند پس از چند ساعت به زندگی و فعالیت روزمره خود بازگردد.

اندولیفت با استفاده از انرژی نوری دقیقی که دارد، به کاهش چربی و همچنین رفع افتادگی پوست بازوها کمک می‌کند. و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر و سفت‌تر به بازوها می‌دهد.

اندو لیفت بازو برای کاهش سایز
اندو لیفت بازو برای کاهش سایز

مزایای اندولیفت بازو چیست؟

این روش مزایای متعددی دارد که در این قسمت به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • کاهش چربی زیر پوست بازوها و لاغرتر کردن بازوها
  • رفع شلی و افتادگی پوست بازو و سفت‌تر کردن بازوها
  • کاهش چین و چروک‌ها و خطوط ناخوشایند ناشی از افزایش سن در بازوها
  • بدون ایجاد برش یا جای زخم
  • بدون دوره نقاهت
  • نتایج طولانی مدت و طبیعی
  • هزینه مقرون به صرفه نسبت به روش جراحی
  • روشی مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالت متحده آمریکا FDA

چند جلسه اندولیفت بازو مورد نیاز است؟

تعداد جلساتی که برای اندولیفت بازو مورد نیاز است ممکن است بر اساس عوامل مختلف و بسته به فرد متفاوت باشد. مثلا میزان شلی پوست فرد، میزان چربی موجود در بازوها، وضعیت پوست فرد، سن فرد و سبک زندگی او می‌توانند در تعداد جلسات و بازدهی این روش موثر باشند.

معمولا تعدادی جلسه با فاصله زمانی برای اندولیفت بازو انجام می‌شود. به طور میانگین متقاضیان حدود دو تا چهار جلسه برای دستیابی به نتیجه ایده آل نیاز دارند. تعداد و تاریخ این جلسات در جلسه مشاوره و معاینه توسط پزشک تعیین می‌گردد.

چه کسانی نباید اندولیفت بازو انجام دهند؟

همه افراد برای انجام این روش مناسب نیستند و اگر فردی هر یک از شرایط زیر را داشته باشد باید از انجام اندولیفت خودداری کرده و با پزشک مشورت کند:

  • زنان باردار: به خاطر خطرات احتمالی که ممکن است این روش برای جنین در حال رشد داشته باشد انجام آن به بانوان باردار توصیه نمی‌شود.
  • افراد مبتلا به بیماری پوستی: کسانی که شرایط پزشکی خاصی دارند و یا به بیماری پوستی و عفونت پوستی خاصی مبتلا هستند باید با پزشک مشورت کنند. زیرا ممکن است اندولیفت شرایط آنها را بدتر کند.
  • پوست اضافی: در مواردی که شلی و افتادگی پوست خیلی شدید است روش جراحی می‌تواند برای فرد مناسب‌تر و موثرتر باشد.
  • افراد مبتلا به بیماری‌‌های خاص: افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند و برنامه درمانی و دارویی خاصی دارند باید از انجام این روش خودداری کرده و حتما ابتدا با پزشک خود مشورت نمایند.
از بین بردن چربی بازو با اندولیفت
از بین بردن چربی بازو با اندولیفت

نتایج اندولیفت بازو چه زمانی قابل مشاهده است؟

در روش جراحی شما می‌توانید خیلی فوری نتایج را ببینید اما نتایج اندولیفت تدریجی است و نیاز به زمان بیشتری دارد. چون کلاژن سازی و افزایش تولید کلاژن پوست نیاز به زمان دارد. با این حال افرادی که این روش را انجام داده‌اند تغییر قابل توجهی را مشاهده کرده‌اند. زمان مشاهده نتایج به عوامل دیگری مثل سن فرد، میزان مشکل او، سبک زندگی و انجام مراقبت‌های بعد از اندلیفت بازو نیز بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

با افزایش روش‌های زیبایی و لاغری کم تهاجمی و غیرتهاجمی، خیلی از افرادی که مایل به جراحی نیستند توانستند راهی برای رسیدن به خواسته‌های خود پیدا کنند. اندولیفت یکی از این روش‌های مدرن است که بدون جراحی و ایجاد برش و کاملا غیر تهاجمی به جوانسازی پوست و رفع چربی و افتادگی و شلی پوست کمک می‌کند. اندولیفت بازو این روزها از محبوبیت زیادی برای رفع مشکل این ناحیه از بدن تبدیل شده است.

فراموش نکنید که این روش را حتما در کلینیک معتبر و به دست پزشک متخصص انجام دهید تا امکان بروز عوارض جدی برای شما وجود نداشته باشد. انجام توصیه‌های پزشک و مراقبت‌های ویژه می‌تواند به شما در رسیدن به نتایج ایده آل کمک شایانی کند.

سوالات متداول اندولیفت بازو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشنامه اندولیفت

مقالات مرتبط